پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم اعتکاف مسجد

حوزه/ حضرتی از برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب‌های مختلف و راه اندازی دو نمایشگاه در حاشیه مراسم معنوی اعتکاف معتکفین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

خانم زینب حضرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: مراسم معنوی اعتکاف معتکفین خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد که علاوه بر انجام امور عبادی، برنامه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور ۲۱۰ نفر از خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله اساتید، طلاب ایرانی و بین الملل، دانشجویان دانشکده هدی، دانش آموزان مجتمع هدی و کارمندان مجموعه در این مراسم، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی تبلیغی تعریف شده در این ایام با رویکرد «جهاد تبیین» برنامه ریزی شد.

کارشناس مسئول امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه در حاشیه مراسم معنوی اعتکاف، برنامه‌های فرهنگی متعددی برای معتکفین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برنامه ریزی شد، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی برگزاری مسابقات در قالب‌های مختلف بود، از جمله هر روز از محتوای سخنرانی امام جماعت، مسابقه ای برگزار شد که به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

حضرتی ادامه داد: مسابقه «پای درس حضرت آقا» از دیگر مسابقات این ایام بود که هر روز یک دقیقه سخنرانی رهبر معظم انقلاب منتشر می‌شد و مسابقه ای از محتوای سخنرانی ایشان طراحی و به برگزیدگان جوایز اهدا شد.

وی اضافه کرد: دو نمایشگاه با موضوعات «اندیشه مطهر» و «جهاد تبیین» در مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد که هر روز یک مسابقه از هر یک از نمایشگاه‌ها برگزار شد.

کارشناس مسئول امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری مراسم مناسبتی از جمله جشن میلاد حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام، مراسم شهادت حضرت زینب علیهاالسلام، گفت: در مراسم جشن ولادت امام علی علیه‌السلام، استاد محمدرضایی به عنوان سخنران حضور داشت و در مراسم سوگواری شهادت حضرت زینب علیهاالسلام، استاد فخرروحانی و مادر شهید مصطفی موسوی از شهدای مدافع حضور حضور داشتند.

حضرتی در پایان یادآور شد: معتکفین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه مراسم معنوی اعتکاف، کمک‌های نقدی خود را برای مردم آسیب دیده در زلزله خوی و ساخت صحن حضرت زینب علیهاالسلام در کربلای معلا اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha