سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید حجتی

حوزه / در ادامه برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر و بازدید و سرکشی از خانواده شهدای روحانی، امروز با حضور مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان و مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س)، از خانواده روحانی شهید حجت الاسلام احمد حجتی در روستای جامیشلو شهرستان رزن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در ادامه برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر و بازدید و سرکشی از خانواده شهدای روحانی، امروز با حضور مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان و مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س)، از خانواده روحانی شهید حجت الاسلام احمد حجتی در روستای جامیشلو شهرستان رزن تجلیل شد.

حجت الاسلام تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با بیان اینکه مساله‌ شهید و ایثارگری، موتور محرکه جامعه است، اظهار داشت: اگر این شهادت‌ها و این فداکاری‌ها نبود، این نهال نظام، در تهاجم طوفان‌های سخت دشمن، آسیب جدی می‌دید.

وی با اشاره به اینکه شهدا، به حد اعلی رسیده‌اند، گفت: خانواده‌ شهدا، جانبازان و اسیران، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمده‌اند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان افزود: حضرت زینب(س)، نسخه‌ اصلی رفتار مادران شهدا است و لذا همه ما قدردان مادران شهدا هستیم.

در این بازدید که طلاب بسیجی پایگاه الزهرا(س) نیز حضور داشتند، ضمن عیادت از پدر شهید، حاضرین پای صحبت‌ها و خاطرات والدین شهید حجتی نشستند.

تقدیر مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از والدین شهید حجتی

مادر شهید حجتی با اشاره به نحوه شهادت فرزندش، اظهار داشت: در روز عاشورا از امام حسین(ع) خواستم با توجه به اینکه سر احمد نیز مانند اربابش از بدن جدا شده، صبر زینبی(س) به من اعطا کند، که بعد از این درخواست، آرامش عجیبی برای من ایجاد شد.

تقدیر مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از والدین شهید حجتی

پدر شهید نیز با بیان اینکه در روز تشییع حال عجیبی داشتم و اصلا ناراحت نبودم، گفت: گریه آن روز من برای علی اکبر امام حسین(ع) بود.

در پایان این دیدار نیز طلاب خواهر بسیجی با حضور در گلزار شهدای روستا به مقام روحانی شهید حجت الاسلام احمد حجتی ادای احترام کردند.

تقدیر مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از والدین شهید حجتی

بیشتر بخوانید: روحانی شهیدی که در جاده دیالمه عراق آسمانی شد | امام جمعه همدان از رفیق شهیدش می گوید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha