یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
البرز

حوزه/ جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: بالاترین رتبه کمال در این دنیا رسیدن به مقام شهادت است و از این جهت امروز که وارث این شهدا هستیم که هر کدام از آنها یک الگو برای ما محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، صبح امروز دهمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا ارتش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیروهای مسلح در سالن بهشت سکینه کرج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان، اظهار داشت: بالاترین رتبه کمال در این دنیا رسیدن به مقام شهادت است و از این جهت امروز که وارث این شهدا هستیم که هر کدام از آنها یک الگو برای ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: امام راحل فرمودند: «شهید و شهدا امام زادگان عشق هستند»، بر این اساس بعضی از شهدا مقامشان از برخی امام زادگان هم بالاتر است و این نیز از جمله افتخارات خانواده‌های شهدا است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، در ادامه با بیان اینکه شهدا از تمام هستی خود برای بقای دین گذشتند، تصریح کرد: خانواده شهدا بهترین عزیزان خود را در راه خدا اهداء کردند و این مقام را به شهید و خانواده شهدا تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم خداوند توفیق خادمی خانواده شهدا را به ما عنایت فرماید.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید حجت پیغمبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، با اشاره به ایام الله دهه فجر و سالروز انقلاب باشکوه اسلامی ایران، گفت: در طول تاریخ بشریت این اولین بار بود که برای همیشه دست بیگانگان از کشور بریده شد.

وی افزود: در این مجلس از خانواده‌های کسانی که این کشور را با خون پاک خود بیمه کردند، تجلیل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha