یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ابراز همدردی استاندار آذربایجان‌غربی با مردم ترکیه

حوزه/ استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در کنسولگری جمهوری ترکیه در ارومیه ضمن درج یادداشتی در دفتر یادبود این کنسولگری، با گرامیداشت یاد جان‌باختگان این زلزله، با مردم و دولت ترکیه ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، در پی وقوع زلزله در برخی از استان‌های ترکیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی عصر امروز با حضور در کنسولگری جمهوری ترکیه در ارومیه ضمن درج یادداشتی در دفتر یادبود این کنسولگری، با گرامیداشت یاد جان‌باختگان این زلزله، با مردم و دولت ترکیه ابراز همدردی کرد.

ابراز همدردی استاندار آذربایجان‌غربی با مردم ترکیه

محمدصادق معتمدیان با ابراز تأثر از وقوع زلزله در ترکیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران خود را در کنار مردم ترکیه می‌داند و آماده است تا کمک‌های مختلف بشر دوستانه را به کشور ترکیه ارسال کند.

ابراز همدردی استاندار آذربایجان‌غربی با مردم ترکیه

وی با اشاره تجربیات استان آذربایجان غربی و کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی و کمک‌های دولت به زلزله زدگان، گفت: در شهرستان خوی که اخیرا درگیر زلزله شده در سریع‌ترین زمان توانستیم اسکان اضطراری ایجاد کنیم و با کمک دولت، بعد از آواربرداری، ساخت واحدهای مقاوم در مناطق شهری و روستایی را آغاز خواهیم کرد.

ابراز همدردی استاندار آذربایجان‌غربی با مردم ترکیه

سرکنسول ترکیه در ارومیه نیز در این دیدار از ابراز همدردی دولت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استاندار آذربایجان‌غربی با ترکیه قدردانی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو اولین کشورهایی بود که کمک‌های بشر دوستانه و نیروهای امدادی خود را به ترکیه اعزام کرد و این برای ما بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha