جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حضور حماسی و یکپارچه مردم کرمانشاه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

حوزه/ مردم غیرتمند و ولایی کرمانشاه، امروز در سالروز ۲۲ بهمن جشن پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور گسترده، حماسی و یکپارچه خود، مثل همیشه وفاداری خود را به نظام نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مردم غیرتمند و ولایی استان کرمانشاه، امروز در سالروز ۲۲ بهمن جشن با شکوه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور گسترده، حماسی و یکپارچه خود، مثل همیشه وفاداری خود را به نظام نشان دادند.

امروز تمام اقشار مردم کرمانشاه اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ با مشت‌های گره کرده و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی در حمایت از نظام و آرمان‌های شهدا به صحنه آمدند و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این نظام به ثبت رساندند.

امروز مردم همیشه در صحنه کرمانشاه هم صدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، ۲۲ بهمن‌ماه یوم الله است، مرگ بر فتنه‌گر، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای» سر دادند و شکوه بی‌نظیری را خلق کردند.

حضور نوجوانان دهه هشتادی، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، آزادگان با لباس‌های زمان اسارات و استاندار کرمانشاه به همراه اعضای خانواده‌اش و به ویژه فرزند خردسالش در داخل کالسکه، از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال بود.

سخنران مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه «دکترعبدالرضا مصری» نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی مرادی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    عدم برنامه ریزی معاونت سیاسی اجتماعی و بسیج طلاب استان کرمانشاه در ساماندهی طلاب حوزه علمیه جهت حضور منسجم در راهپیمایی امروز کاملا مشهود بود.