یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج با بیان اینکه در تدارک سفر رئیس جمهور به شهرستان دشتی هستیم، گفت: قطعا این سفر به منزله تقویت فعالیت‌های عمرانی و آغاز پروژه‌های جدید در استان و شهرستان خواهد بود و منشا خیرات و برکات فراوان برای مردم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شگفتی دیگری خلق کرد و دنیا را مبهوت استقامت و بصیرت خود ساخت .

وی افزود: حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم فهیم و سرافراز ایران اسلامی، آمریکا و همه دشمنان را که با راه‌اندازی یک جنگ پیچیده ترکیبی، تلاش گسترده‌ای را به‌منظور القاء یاس وناامیدی، و دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آن‌ها با نظام انجام داده بودند در حیرت و درماندگی فرو برده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه خورموج گفت: این حماسه کم نظیر، قلب دلدادگان انقلاب اسلامی را مسرور ساخت و به همه دشمنان و بدخواهان به‌ویژه آمریکا در حمایت از اغتشاشگران و آشوبگران پاسخی محکم داد؛ لازم می دانم از همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام ملی، از حضور حماسی و پرشکوه یکایک مردم شریف و فهیم شهرستان که حقیقتا برگ‌زرین دیگری را به تاریخ افتخارات خود افزودند و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و قدردانی و تشکر می کنم.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین گفت: این سفر نشان می‌دهد که دولت عزم جدی در باز کردن راه‌های جدید اقتصادی دارد؛ منافع همکاری ایران و چین منحصر به ایران نمی‌شود و می‌تواند سایر کشورهای آسیایی و همسایگان متعدد ایران را نیز از منافع اقتصادی آن منتفع کند.

خطیب جمعه خورموج گفت: قطعا در ماه‌ها و سالهای آینده ابعاد مختلف این سفر تاریخی بروز و ظهور عینی پیدا خواهد کرد و امیدواریم دستاوردهای این سفر تاریخی و تفاهم‌نامه‌ها و موافقنامه‌هایی که در جریان این سفر به امضای مقامات دو کشور رسید، راه‌های جدیدی را برای گشایش‌های اقتصادی، برای کشور باز کند و باعث گشایش اقتصادی در زندگی مردم شود.

وی با بیان اینکه در تدارک سفر رئیس جمهور به شهرستان دشتی هستیم افزود: امیدواریم برنامه‌های این سفر حداکثر استفاده را برای پیشرفت و توسعه استان و شهرستان دشتی داشته باشد؛ قطعا این سفر به منزله تقویت فعالیت‌های عمرانی و آغاز پروژه‌های جدید در استان و شهرستان خواهد بود و منشا خیرات و برکات فراوان برای مردم خواهد داشت.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: با توجه به اهمیت این سفر و عنایتی که دولت به شهرستان دشتی دارد از مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان مقاوم و شهید پرور می خواهم در استقبال از رئیس جمهور مکتبی و مردمی مان سنگ تمام بگذارند و ضمن نمایشی از صحنه وفاداری و مهمان‌نوازی خود، بار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha