چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ی

حوزه / امام جمعه کاشان با اشاره به فرمایش امام راحل در جلد ۱۲ صحیفه مبنی براینکه از ازل تا ابد هیچ روزی به شرافت مبعث نیست، تصریح کرد: غدیر با همه عظمتش استمرار بعثت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در جشن مبعث پیامبر اسلام(ص) مردم روستای ویدوجا کاشان اظهار داشت: ماه و خورشید و تک تک انسان ها جلوه خدا هستند، ولی بزرگترین جلوه خدا پیامبر اسلام (ص) است.

امام جمعه کاشان با اشاره به فرمایش امام راحل در جلد ۱۲ صحیفه مبنی براینکه از ازل تا ابد هیچ روزی به شرافت مبعث نیست، تصریح کرد: غدیر با همه عظمتش استمرار بعثت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز وارث پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) هستیم به قدردانی مقام معظم رهبری از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود لازم میدانم به ملّت ایران اظهار تعظیم کنم به خاطر این حرکت ارزشمندی که در بیست‌ودوّم بهمن امسال نشان دادند.

امام جمعه کاشان، مردم همیشه در صحنه ایران را امت پیامبر اکرم (ص) دانست و افزود: شیعه ناب محمدی و علوی بودن ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که با هیچ چیز قابل معاوضه نیست.

وی در پایان بر لزوم رفع مشکلات مردم روستاهای منطقه کاشان تاکید کرد و افزود: مردم مطمئن باشند برای رفع مشکلات خصوصا در زمینه مسکن، نه من و نه هیچ یک از مسئولین تبعیض را قبول نداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha