یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر انقلابی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: از جمله مهم ترین الزامات در راستای حل مشکلات مردم، تأکید بر رویکرد انقلابی در امور مدیریتی کشور است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تجلیل ویژه رهبر معظم انقلاب از راهپیمایی عظیم ملت ایران در روز ۲۲ بهمن امسال که باعث رقم خوردن شنبه تاریخی شد، ابراز داشت: حرکت بزرگ ملت در این روز بار دیگر ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران از چه مقبولیت بالای مردمی برخوردار است و پیوند مردم با نظام و رهبری آن چنان مستحکم است که نقشه شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: شنبه تاریخی البته در عین حال نشان داد که مردم به مسائل و مشکلات کشور، نگاه انقلابی دارند و در این مسیر از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت می کنند.

وی با بیان این که حضور گسترده و بابصیرت مردم در صحنه از مصادیق بارز تحقق ایران قوی است، گفت: آینده روشن ملت ایران همچنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در سایه تقویت رویکرد و نگاه انقلابی میسر است و لذا باید تأکید کرد که همین رویکرد انقلابی در امور مدیریتی باعث می شود که زمینه برای حل مشکلات مردم از جمله در عرصه های اقتصادی و معیشتی فراهم شود.

اسلامی بیان داشت: مدیران و مسئولان کشور حقیقتاً باید قدردان مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی باشند و در خدمت به آن ها همه همت و توان خود را به معنای واقعی کلمه مصروف بدارند.

وی افزود: بی شک در سایه رویکرد و نگاه انقلابی و مدیریت جهادی خواهیم توانست بر ضعف ها و مشکلات فعلی غلبه کنیم به شرط آن که از سختی ها و مشکلات نهراسیم و با توکل بر خدا و صبر و استقامت انقلابی، نگاه رو به جلو داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha