شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر گفت: با کار جهادی مسئولین و عملیاتی شدن قراردادهای میلیاردی بسته شده با کشورهای منطقه و چین و روسیه و مقاومت ملت بزرگ ایران، دشمنان ما بار دیگر شکست می‌خورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: سعادت دنیا و آخرت در گرو همراهی با امام جامعه است، اگر از امام پیشی بگیریم، سست شویم و به امام نرسیم، دنیا و آخرت را هر دو از دست می‌دهیم.

امام جمعه عالیشهر افزود: در جهاد تبیین، وظیفه داریم امام زمان(عج) و نائب بر حقش را به فرزندانمان معرفی کنیم.

وی تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، باید پاسدار ارزش‌های دینی در خود و خانواده هم باشند، حضور پرشور در مساجد و نمازهای جمعه و جماعت که مهمترین ارزش‌های مورد تأکید اسلام است، از وظایف پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد یادآور شد: اتحادیه اروپا و دیگر افراد و کشورهایی که حکم اعدام یک تروریست که ده‌ها نفر بیگناه را به شهادت رسانده و صدها نفر را زخمی کرده و به این کارش هم افتخار می‌کند را محکوم می‌کنند، چگونه می‌توانند خودشان را مدافع حقوق بشر و ضد تروریسم معرفی نمایند.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از اینکه نتوانستند در ایجاد آشوب‌های خیابانی و اغتشاشات به هدف پلید خود دست پیدا کنند، تمام توان خود را بر معیشت مردم گذاشتند که اثر آن در التهابات سنگین جهشی در بازار پول و سرمایه و کالا نمایان شده است.

امام جمعه عالیشهر خاطرنشان کرد: با کار جهادی مسئولین و عملیاتی شدن قراردادهای میلیاردی بسته شده با کشورهای منطقه و چین و روسیه و مقاومت ملت بزرگ ایران، دشمنان ما بار دیگر شکست می‌خورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha