جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: توجه به فراگیری و گستردگی سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی، این مجموعه باید با ورود آگاهانه به گفتمان‌سازی در جهت تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پای کار آمده و در روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار داشت: با توجه به فراگیری و گستردگی سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی، این مجموعه باید با ورود آگاهانه به گفتمان‌سازی در جهت تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پای کار آمده و در روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه وارد عمل شود.

وی ورود جدی به عرصه جهاد تبیین، حمایت هوشمندانه از نیروها و جریان‌های انقلابی، تقویت خدمت‌رسانی به مردم، توسعه نفوذ راهبردی در منطقه و تلاش برای دشمن شناسی و زمان شناسی را از جمله کارکردهای ویژه پاسداران انقلاب اسلامی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: سپاه و بسیج از بدنه مردم انقلابی ایران بوده و به هیچ عنوان این ۲ نهاد تحت تاثیر القائات مسموم دشمنان قرار نگرفته و همچنان بر مسیر استوار و با صلابت خود در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی اصرار دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده سرایی، با بیان اینکه مواضع اصولی و پافشاری بر مواضع انقلابی از سوی جمهوری اسلامی باعث شد اتحادیه اروپا از تحریم سپاه عقب‌نشینی کند، اظهار کرد: این حمایت‌ها، ترفندها و حملات معاندان علیه سپاه در شبکه‌های رسانه‌ایی و فضای مجازی را خنثی کرده است.

وی کارنامه درخشان پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: بر اثر دلاورمردی و شجاعت‌های رزمندگان اسلام، دفاع مقدس الگوی حرکت‌های جنبشی و آزادی خواهان جهان شد و در ۴۴ سال اخیر نیز این سپاه بود که تهدیدها علیه کشور را دفع و فتنه‌های مختلف را خنثی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی یادآور شد: پاسداران در سال‌های اول انقلاب در مناطقی مثل کردستان توسط مزدوران استکبار جهانی اسیر و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفتند، اما هرگز از مسیر و مرام مولای خود امام حسین(ع) برنگشتند، بنابراین باید دشمنان اسلام و انقلاب بدانند این سبزپوشان برای پاسداری از کیان کشور جان خود را سپر کرده‌ و می‌کنند.

وی با بیان اینکه با گذشت چندیم قرن از نهضت خونین عاشورا، همچنان نام و مرام امام حسین(ع) زنده است، ادامه داد: روز میلاد امام حسین(ع)، مصادف با روز پاسدار است، پاسدارانی که در ۴۴ سال گذشته همچون سیدالشهدا(ع) وارد میدان شدند و لباس حریت و آزادگی و قدرت و تقدس را پوشیده و شهید شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی افزود: امروز به برکت تفکر بسیج و سپاه که نشأت گرفته از نهضت عاشوراست، هیچ قدرتی در جهان توان ایستادگی در برابر ملت بزرگ ایران را ندارد و اگر تا دیروز زدن ناو آمریکا برای ما افسانه بود، الان دیگر افسانه نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha