دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: سپاه پاسداران به‌عنوان مردمی‌ترین نیروی نظامی دنیا همیشه و در همه عرصه‌ها در کنار مردم و ولایت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد، که در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیون زحمات و فداکاری‌های سپاه پاسداران هستیم.

وی افزود: در این ۴۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، سپاه پاسداران همواره و در همه عرصه‌ها با ایثار و گذشت در کنار ولایت‌فقیه، مردم و نظام اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: اگر ایثار و فداکاری‌های سپاه پاسداران و درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب نبود، دشمنان بارها و بارها با فریب اذهان عمومی به نقشه‌های شوم خود دست می‌یافتند.

وی ادامه داد: سپاه در همه عرصه‌ها اعم از کمک به مردم، دفاع از مرزها، دفاع از مردم مظلوم جهان، کمک به مردم حادثه‌دیده از بلایای طبیعی، مقابله با کرونا، جنگ نرم و جنگ فرهنگی همیشه در کنار مردم بوده و هست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به حلول ماه شعبان، ماه پیامبر خدا، تصریح کرد: ماه شعبان، ماه پیامبر اسلام است و باید در این ماه تلاش کنیم تا در مسیر کمک به پیامبر(ص) قدمی هرچند کوچک برداریم.

وی خاطرنشان کرد: یاری دین خدا از طریق اخلاق حسنه و یاری به حکومت اسلامی که سبب تداوم سیره پیامبر گرامی اسلام در جامعه می‌شود، بهترین کمک به پیامبر اکرم (ص) است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با تبریک ولادت باسعادت امام حسین(ع) افزود: امام حسین(ع) جایگاه والایی در بین مسیحیان و سایر ادیان دارد به‌طوری‌که آن‌ها می‌گویند، اگر ما شخصی مثل حسین بن علی را در تاریخ دینمان داشتیم، آن را به همه دنیا معرفی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه این نشانگر جایگاه والای امام حسین(ع) در بین مسیحیان و پیروان سایر ادیان است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در صحرای کربلا، درس ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و لذا ما به‌ عنوان مسلمان باید راه و روش این امام بزرگوار را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، ادامه داد: حضرت ابوالفضل(ع) بصیرت و نگاه ویژه‌ای نسبت به ولایت داشتند و در صحرای کربلا تا پای جان برای حفظ ولایت و دین خدا جنگید.

وی تصریح کرد: بصیرت و عشق و ارادت حضرت عباس(ع) به امام حسین(ع) به حدی بود که حتی امان‌نامه دشمنان را هم نپذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ما در مکتب امام حسین و حضرت عباس(ع) بزرگ‌شده‌ایم و با پاسخ ندادن به دعوت‌نامه جهان غرب و امان‌نامه آنان، دست رد بر سینه دشمنان می‌کوبیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha