سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بوشهر در جمع معتکفین

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آینده جهان به نام امام حسین(ع) رقم می‌خورد، گفت: قیام عاشورا، اسلام را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و رویکرد جهان آینده به نام امام حسین(ع) و اربعین حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، با بیان اینکه آینده جهان به نام امام حسین(ع) رقم می‌خورد، اظهار داشت: قیام عاشورا، اسلام را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و رویکرد جهان آینده به نام امام حسین(ع) و اربعین حسینی خواهد بود.

خطیب جمعه بوشهر گفت: امام حسین(ع) چنان با عظمت و بزرگ است که جامعه جهانی در حوزه‌های گوناگون ادیان الهی از جمله اسلام، مدیون قیام امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، میلاد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام را تبریک گفت و یادآور شد: حضرت عباس(ع) نماد وفاداری و ولایت‌مداری است.

وی با گرامیداشت روز پاسدار، راه سپاه را، حرکت در مسیر امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران یکی از ارکان اقتدار نظام اسلامی ایران است و ایران اسلامی به وجود آن افتخار می‌کند، حمایت از سپاه پاسداران واجب و تضعیف آن حرام است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی به سپاه پاسداران وابسته است، از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم سپاه پاسداران یاد کرد و یادآور شد: این سردار بزرگ، تمام جهان را تحت تأثیر قرار داد، البته تمامی سرداران سپاه این چنین هستند.

امام جمعه بوشهر در ادامه با بیان اینکه یکی از نشانه‌ها و آثار حیا، رعایت حجاب است، خاطرنشان کرد: رعایت حیا سبب کمال انسان می‌شود.

وی حجاب را سبب صیانت از کرامت و نشان از فرهیختگی زنان دانست و اظهار کرد: همه آحاد جامعه به ویژه نیروهای انقلابی و جوانان باید برای خنثی کردن اهداف جهان استکبار در تهاجم فرهنگی، کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار و استعمار در همه ابعاد دنبال شکستن حریم مقام زن و شخصیت آنان هستند، گفت: اکنون زنان در جهان غرب با اندیشه‌های استعماری به کالا مصرفی تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha