شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مشهد

حوزه / معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری هشتمین اردوی سیاحتی، تربیتی خانوادگی طلاب هجرت اصفهان با حضور ۶۰۰ نفر در مشهد مقدس خبرداد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: اردوی مشهد مقدس ویژه طلاب طرح هجرت حوزه علمیه اصفهان و خانواده‌های آنان در سال ۱۴۰۱ در مشهد مقدس برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را توجه ویژه به خانواده مبلغین خاصه طلاب طرح هجرت دانست و افزود: تکریم خانواده‌های طلاب طرح هجرت که در دوره تبلیغ ایثارگرایانه در کنار همسران خود حضور داشتند، از مهمترین اهداف این اردو بود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، با بیان اینکه موفقیت در عرصه تبلیغ، نیازمند همدلی و همراهی خانواده‌ روحانیون و مبلغین است، گفت: مبلغی در امر رسالت تبلیغ، موفق‌تر است که خانواده او را در عرصه اجتماعی و شرایط فردی بیشتر همراهی کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهایی که ما به عنوان مسئولین می‌توانیم برای تحقق هر چه بهتر تبلیغ انجام دهیم، این است که خانواده طلاب را مورد توجه بیشتر قرار دهیم، لذا برگزاری اردوی خانوادگی طلاب طرح هجرت در مشهد مقدس بر این اساس هرساله برنامه‌ریزی می‌شود تا در این اردو مبلغان و خانواده مبلغین با یکدیگر آشنا شوند.

حجت الاسلام مومنی خاطرنشان کرد: در این اردو علاوه بر توجه به بُعد سیاحتی و تفریحی، به مسائل آموزشی و تربیتی و بحث و تبادل نظر پیرامون نکات لازم در انجام رسالت تبلیغ از زبان خانواده طلاب نیز اهتمام ویژه‌ای می‌شود.

وی با بیان اینکه اغلب خانواده طلاب از برگزاری این اردو طی این چند سال اخیر کمال رضایت داشته‌اند، تصریح کرد: مبلغین طرح هجرت حوزه علمیه اصفهان در قالب طرح هجرت بلند مدت در مناطق عمدتا محروم مشغول به فعالیت هستند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در این اردوی خانوادگی ۶۰۰ نفر از روحانیون طرح هجرت به همراه خانواده‌های خود در مشهد مقدس حضور پیدا کردند و در حاشیه این اردو نیز در قالب نشست صمیمی با مسئولین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

هشتمین اردوی خانوادگی طلاب هجرت اصفهان در مشهد مقدس برگزار شد

هشتمین اردوی خانوادگی طلاب هجرت اصفهان در مشهد مقدس برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha