دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر /  مراسم یادواره شهید سعید قهاری سعید در همدان

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه شهید قهاری سعید، توجه ویژه‌ای به نیروهای مجموعه تحت مدیریت خود و خصوصا استان همدان داشت، گفت: شهید قهاری، اعتقاد بسیاری به توان نیروها داشت و لذا در راستای پرورش و تربیت نیرو به گونه‌ای که توان انجام مأموریت‌ها و کارهای سنگین را داشته باشد، بسیار حساس بود و تلاش داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، شب گذشته در مراسم یادواره شهید سعید قهاری سعید در همدان، با اشاره به خدمات و مجاهدت‌های شهید قهاری، اظهار داشت: نه تنها در دوران دفاع مقدس بسیاری از شهدا و رزمندگان به دست شهید قهاری آموزش دیدند که پس از هشت سال دفاع مقدس، بازهم این مسیر ادامه پیدا کرد.

سردار مجیدی با بیان اینکه در عرصه مقاومت و دفاع از حرم نیز این فرمانده، شهدایی همچون شهید بشیری را آموزش داد، گفت: شهید قهاری از ابتدای انقلاب برای خدمت به اسلام و انقلاب و تأمین امنیت مردم، هجرت را برگزید و در تمام عمر پر برکت خود در سپاه کرمانشاه، قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و در استان‌های مختلف کشور در حال خدمت بود و در همین راستا نیز به شهادت رسید.

وی با تأکید بر اینکه شهید قهاری سعید، توجه ویژه‌ای به نیروهای مجموعه تحت مدیریت خود و خصوصا استان همدان داشت، یادآور شد: شهید قهاری، اعتقاد بسیاری به توان نیروها داشت و لذا در راستای پرورش و تربیت نیرو به گونه‌ای که توان انجام ماموریت‌ها و کارهای سنگین را داشته باشند، بسیار حساس بود و تلاش می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان در سال آینده، خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهید قهاری حق بزرگی بر دوش مردم استان همدان دارد، بنابراین یکی از محورهای این کنگره عظیم، معرفی شخصیت شهید قهاری خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha