دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مبینا

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: مبینا روایت سرفرازی‌ها و موفقیت‌های بانوان این سرزمین است و روایت مبینایی که قرار شرکت‌کنندگان به تصویر بکشند باید روایت فتح الفتوح ایران اسلامی در سراسر دنیا و روایت پیروزی و اعتلای اسلام و شکستن هیمنه غرب در تمام عالم و روایت ضعف دشمنان در نظام اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، فاطمه یاوری، سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم در افتتاح رویداد مبینا اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان دیدبان انقلاب، فرمان وجوب و لزوم جهاد تبیین را داده‌اند و مهندسی دشمن را در جنگ رسانه‌ای اخیر در کشور (در قضیه مهسا امینی) تحسین می‌کنند زیرا دشمنان جمهوری اسلامی ایران همه جوانب و لوازم را دیده و برای همه چیز برنامه ریزی کرده بودند اما ما در این جنگ رسانه‌ای بی‌بدیل و بی‌نظیر در حوزه رسانه و تبلیغات دست برتر را نداشتیم و ضعیف عمل کردیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری رویداد مبینا که حاصل ماه‌ها تلاش همکاران ما هست بتوانیم در این جنگ قدمی برداریم.

وی با بیان اینکه روایت مبینا یک روایت متفاوت از سایر برنامه‌ها است، گفت: مبینا روایت سرفرازی‌ها و موفقیت‌های بانوان این سرزمین است و روایت مبینایی که قرار شرکت‌کنندگان به تصویر بکشند باید روایت فتح الفتوح ایران اسلامی در سراسر دنیا و روایت پیروزی و اعتلای اسلام و شکستن هیمنه غرب در تمام عالم و روایت ضعف دشمنان در نظام اسلامی باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: سربازان و افسران این جنگ باید با نیت و هدف خالص و کار مجاهدانه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک و در راستای جهاد تبیین تلاش کنند.

وی خطاب به شرکت کنندگان رویداد مبینا گفت: در دو روز برپایی رویداد باید تولیدات فاخر مبینا توسط شما رقم زده شود و هدف اصلی این است تیم‌های تولید محتوا شکل گیرد زیرا کار انفرادی برکت ندارد.

وی ادامه داد: تلاش شما در این دو روز ثمره کار یک ساله مبینا را رقم می‌زند که دستاوردهای حاصل از این تلاش باید به سمع و نظر مسئولان برسد و نام حوزه علمیه برفراز باشد.

یاوری گفت: انتظار ما این است که هر کدام از شما یک سردار حوزه روایت جهاد تبیین باشید و این رسالتی بر دوش شما و ما است.

رویداد فرهنگی رسانه‌ای مبینا در دو سطح جوانه‌ها و حرفه‌ای‌ها و در دو بخش نوشتاری و نرم افزاری با حضور جمعی از طلاب خواهر با مشارکت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha