سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1071930
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: سنگر عبادی سیاسی نمازجمعه باید حفظ و نسبت به گذشته فعال تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم بعد از ظهر امروز در گردهمایی ماهانه اعضای ستاد نماز جمعه جم با تبریک عید سعید مبعث، اظهار داشت: نظام اسلامی استمرار بعثت پیامبر اکرم (ص) و الگو و الهام گرفته از مکتب نورانی و نجات بخش قرآن کریم است.

امام جمعه جم هدف از بعثت را نجات و رهایی انسان ها از ظلمت، ضلالت و گمراهی عنوان کرد، ادامه داد: سنگر عبادی سیاسی نمازجمعه باید حفظ و نسبت به گذشته فعال تر شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری فعالانه کانون های فرهنگی و هنری، بسیج و هیئت امنا با ستاد نمازجمعه، عنوان کرد: بدون یکی از این موارد مصلی رونق لازم را ندارد. هنر مدیریت این است که بتوانیم همه این مجموعه ها را در کنار هم نگه داریم و مصلی را پرشور و با برنامه های کیفی بازگشایی و حفظ کنیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مسئولیت اعضای ستاد نمازجمعه سنگین است، افزود: اعضای ستاد نمازجمعه وظیفه دارند با تمام توان در راستای تقویت تقوا و بصیرت در خود و جوانان کوشا باشند و به عنوان بازوان قدرتمند در قرارگاه فرهنگی و تربیت و جذب نیروهای جوان یاور امام جمعه باشند.

در ادامه این نشست، مسئول ستاد نمازجمعه جم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در جهت اقامه نماز و برنامه‌های بهتر قرارگاه فرهنگی نمازجمعه ارائه کرد و دیگر اعضا جداگانه مباحثی درباره مسائل و موارد مرتبط با مسئولیت های افتخاری خود مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha