دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب دین با اشاره به اینکه زمان فعالیت نمایشگاه کتاب دین تمدید نخواهد شد، گفت: این نمایشگاه از ۲۶ بهمن‌ماه آغاز شده است و یکم اسفندماه آخرین فرصت بازدید از این نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمید خرمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به استقبال عموم مردم از نمایشگاه کتاب دین، اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت افزایش تعامل میان ناشران دینی را فراهم آورده است و بستری برای ارائه کتب دینی به مخاطبان هدف است.

وی از آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب دین در ۲۶ بهمن‌ماه یاد کرد و گفت: همانطور که پیش از این برنامه‌ریزی شده است یکم اسفندماه آخرین روز فعالیت نمایشگاه کتاب دین خواهد بود و در این زمان تمدید نخواهد شد.
مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب دین با اشاره به حضور بیش از یکصد ناشر در این نمایشگاه گفت: تا به امروز مسئولان مختلف استانی و ملی در نمایشگاه کتاب حضور یافته و با گفت‌وگو با ناشران به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخته‌اند و امیدواریم تدابیری برای تقویت صنعت نشر اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دین طی ساعات ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان است، گفت: نمایشگاه کتاب دین در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم واقع در انتهای خیابان خاکفرج جنب استانداری قم برپا شده و در این نمایشگاه بن‌های تخفیف ۲۰ درصدی برای عموم مردم، طلاب، دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha