دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مشاور فرمانده منطقه چهارم ندسا

حوزه/ مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر داشتن بصیرت در مواجهه با شبهاتی که دشمن ایجاد می کند، گفت: فضای مجازی جای جلاد و شهید و مقصّر و حق به جانب را عوض می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در امور ایثارگران شامگاه یکشنبه در یادواره شهید دانش آموز حمزه ابراهیمی در دیّر، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی رنگ عوض کرده و خطرناک‌تر از گذشته شده اند و امروز با ابزار فضای مجازی در خانه های ما آمده اند.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در امور ایثارگران، افزود: دشمن به دنبال تسخیر افکار مردم به ویژه نسل جوان و تحریف حقایق است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان باید شهدا که جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، الگوی خود قرار دهند و فریب فلان بازیگر یا فوتبالیست که در خارج از کشور نشسته اند و علیه نظام هشتک می زنند را نخورند.

امیرنژاد با تأکید بر داشتن بصیرت در مواجهه با شبهاتی که دشمن ایجاد می کند، گفت: فضای مجازی جای جلاد و شهید و مقصّر و حق به جانب را عوض می کند.

وی با بیان اینکه امروز کسی منکر مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی نیست، خاطرنشان کرد: دانش آموزان دستاوردهای انقلاب را مطالعه کنند تا بدانند که ایران اسلامی امروز در بسیاری از حوزه ها از جمله علمی، دفاعی، پزشکی و ... جز کشورهای برتر جهان است.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در امور ایثارگران با اعلام اینکه رسانه های بیگانه به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، بیان داشت: شما دانش آموزان افسر فضای مجازی هستید و باید جلوی هجمه های دشمن ایستادگی و روشنگری کنید.

وی تاکید کرد: گرفتن یادواره برای شهدا کار ارزشمندی است اما مهم تر از آن این است که در راه شهدا قدم برداریم و مردانه بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha