یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جشن هفته معلم ویژه دانشجو معلمان خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز با بیان اینکه بیشترین اثر در مقام تربیت رفتارهای یک معلم است، گفت: اگر بخواهیم دانش آموز اثرگذار و تحول آفرین در جامعه داشته باشیم، ابتدا باید در خودمان تحول ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن هفته معلم ویژه دانشجو معلمان خوزستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان، حجت الاسلام جوانمردزاده مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان نیز حضور داشتند و با حضور امام جمعه اهواز از پویش معمار آینده ایران دعوت از جوانان مؤمن و متعهد برای حضور در عرصه معلمی رونمایی شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تمام تلاش باید این باشد که پیامبر درون خود را فعال کنیم و بعد وقتی فعال شد حتی اگر به حال خود رها شدیم، در دل شبهات هم هیچ آسیبی به انسان وارد نمی شود. انسان باید پیامبر درون خود را احیا و فعال کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه بیشترین اثر در مقام تربیت رفتارهای یک معلم است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دانش آموز اثرگذار و تحول آفرین در جامعه داشته باشیم، ابتدا باید در خودمان تحول ایجاد کنیم. یک دانش آموز بیش از آنکه به حرف های معلم توجه کند به رفتارهای او توجه می کند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: برای عالم آخرت چه پاسخی داریم و برای فرزندان ایران اسلامی چه مقدار توانسته ایم مفید باشیم. باید بتوان اثرگذاری لازم را برای دانش آموزان داشته باشیم. نظم برای موفقیت معلم شرط اول ‌و بسیار با اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به مسأله غزه، خاطرنشان کرد: کسانی که گوش دنیا را کر کردند و گفتند نه تنها حامی حقوق انسان ها هستند بلکه مدافع حقوق حیوانات هستند چرا در مسأله غزه سکوت کرده اند. در جاهایی که منافع آنها تامین نمی شود میلیون ها انسان را سرکوب و هزاران نفر را می کشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: شعارهای سازمان های بین المللی تنها برای حفظ حقوق خودشان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha