یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توزیع اقلام مومنانه

حوزه/نماینده دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیستمین مرحله از طرح «دستگیری از مستمندان» به ارزش نه میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سجاد مظفر نماینده دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیستمین مرحله از طرح «دستگیری از مستمندان» به ارزش نه میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: اینجا محرومیت و فقر با یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند و گاهی مردم هم از کمترین امکانات اولیه محرومند، چه برسد به امکانات رفاهی.

وی حضور علماء و روحانیون و طلاب جهادی را در بین مردم با هدف کمک رسانی و در حد توان محرومیت‌زدایی و پیگیری مشکلات آنان که شاید زبانی برای مطالبه حق خود نداشته باشند مهم و ضروری دانست و گفت: رفتن بین محروم ترین مردم و پیگیری و حل مشکلات آنها علاوه بر اجر اخروی، در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استاد حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیستمین مرحله از طرح کمک رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار استان که توسط دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی تهیه شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی این مرحله از طرح « دستگیری از مستمندان» بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام مظفر اقلام این مرحله را ۲ هزار ۲۰۰ جفت کفش و ۳۰۰ عدد کاپیشن و پالتو در سایزهای مختلف اعلام کرد و افزود: بخشی از این اقلام سهم سادات بود که با حساسیت خاص بین روستاهای محرومی مثل سادات محمودی، دره آخوند، سادات امامزاده علی، روستاهای دیلگون و ... توزیع شد. بخش دیگر هم بین سایر اقشار مناطق محروم تا اواسط ماه شعبان توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha