دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه توانمند سازی تولید محتوا و سواد رسانه (مقدماتی)

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اهمیت آشنایی با مسائل و موضوعات مربوط به سواد رسانه در جامعه، گفت: به همین منظور کارگاه مقدماتی توانمندسازی تولید محتوا و سواد رسانه ویژه شهرستان‌های تابعه استان همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اهمیت آشنایی با مسائل و موضوعات مربوط به سواد رسانه در جامعه، اظهار داشت: به همین منظور کارگاه مقدماتی توانمندسازی تولید محتوا و سواد رسانه ویژه شهرستان‌های تابعه استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت برای عموم در این دوره آزاد است، افزود: شرکت کنندگان در این دوره با اصول طراحی پوستر با موبایل، موضوعات مربوط به سواد رسانه و نحوه عکاسی و فیلمبرداری آشنا خواهند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه زمان بندی برگزاری جلسات متناسب با تکمیل ظرفیت در هر شهرستان متفاوت خواهد بود، گفت: جلسات نیز یک دوره به صورت حضوری و ادامه روند در کارگاه‌های مجازی برگزار خواهد شد.

وی از اعطای گواهی آموزشی در پایان دوره حضوری و مجازی به شرکت کنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر کد دستوری *۶۶۵۵*۹۱۸۱۲۳*۵# را در گوشی همراه خود وارد کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha