دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معارفه

حوزه/ آیین تکریم و معارفه جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم طی مراسمی با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این آیین از خدمات حجت الاسلام جعفرآزادمنش تقدیر و تکریم صورت گرفت و حجت الاسلام حسین دشتی بعنوان جانشین جدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) معارفه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در  سخنانی بیان کرد: باید از خداوند متعال طلب استمداد کنیم تا دست ما را از دامان پربرکت خاندان عصمت و طهارت جدا نکند.

حجت‌الاسلام دشتی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز در سخنانی ابراز کرد: از ابزار اعتماد نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم قدردانی می کنم.

وی خطاب به پاسداران جدید الورود، تصریح کرد: اگر موضوع و رسالت یک شغل حفظ نظام اسلامی و دین الهی باشد، بهترین انتخاب است و پاسداران جدید با اخلاص این مسیر را دنبال کنند.

حجت الاسلام  دشتی بیان داشت: سپاه در دو جبهه ایجابی و سلبی در تمام ابعاد جنگ ترکیبی و همچنین خدمت رسانی به محرومین و رسیدگی به امور مردم در مسیر انجام رسالت‌های خود با قدرت پیش می‌رود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha