پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1074785
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
یادداشت

حوزه/ چندی پیش نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی خبر از راهبرد هزار خنجر برای تقابل با جمهوری اسلامی داد و ابراز امیدواری کرد که این راهبرد مرگ ایران را به دنبال دارد و آرزوی دیرین دشمنان اسلام و ایران را این بار با تعبیر «مرگ با هزار زخم» بر زبان نحس خود جاری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حوادث پی در پی ماه‌های اخیر در ایران که با هیاهوهای رسانه‌ای شبکه‌های معاند و تولید و نشر هزاران دروغ و شایعه دنبال شده را باید در راستای این راهبرد دانست.

هر کس که ذره‌ای فهم سیاسی دارد و دلش برای ایران می‌تپد، باید به این نتیجه رسیده باشد که بهانه‌هایی مثل مرگ مهسا امینی، مظلوم‌نمایی مجازات تبهکاران، ایجاد تلاطم مصنوعی در بازار ارز و سکه، مرگ توله‌یوز ایرانی و اخیرا ماجرای به اصطلاح مسمومیت دانش آموزان برخی از مدارس کشور و سوژه‌های دیگری که رسانه‌های معاند با مستمسک قرار دادن آنها آتش پرحجم تبلیغات بین المللی علیه ایران را هدایت می کنند، در راستای همان پروژه صهیونیستی برنامه‌ریزی شده است.

تکلیف دشمنان خارجی مثل آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و ضد انقلاب نقاب‌دار مثل منافقین خلق و سلطنت‌طلب‌ها که هیچگاه به فکر مردم و عزت ایران نبوده‌اند و از همان ابتدا به دنبال فروپاشی کشور بوده اند، مشخص است، اما در این میان از ابراز عقلانیت و اظهار دلسوزی کسانی که دم از ایران و مردم ایران می زنند و در راستای جنگ روانی دشمن بیانیه می دهند و اظهار نظر می کنند باید تعجب کرد که چه شده که اینگونه مفتون به خبرسازی‌های رسانه های دشمن شده‌اند و در زمین آنها بازی می کنند؟! آیا غرض ورزی‌ها و حسادت‌ها کار را به اینجا رسانده یا پشت پرده دیگری وجود دارد؟

روز گذشته مجمع موسوم به محققین و مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه‌ای در اعتراض به مسمومیت‌های اخیر بعضی از دانش آموزان صادر کرده و انگشت اشاره خود را به جای اینکه به سوی دشمنان واقعی ملت بگیرند بدون ارائه هیچ سند و مدرکی به سمت و سوی دیگری نشانه گرفته تا به استناد عنوان حوزوی خود یکی دیگر از خنجرهای صهیونیستی که القاء مخالفت حوزه با نظام اسلامی است را به قلب امت حزب الله و نظام اسلامی فرو کند.

درست است که این جماعت نق زن، هیچ جایگاهی در میان طلاب و اساتید حوزه انقلابی و با عظمت قم ندارند، اما رسانه های معاند با پوشش سخنان سخیف، سطحی، بدون استناد و بی پشتوانه آنها بر آتش فتنه و التهاب اجتماعی می دمند و جای عجب است که نهادهای امنیتی و قضایی برخورد موثر و متناسبی در ماجرهای اخیر در مقابل ادعاهای کذب و دشمن شادکن این افراد نداشته‌اند!

طلاب انقلابی حوزه های علمیه توقع دارند نهادهای قانونی از این تشکل مغرض سیاسی که درون حوزه لانه کرده بخواهند که مستندات و شواهد این جمله که: «برخی شواهد این برداشت را تقویت می‌کنند، که جریانی افراطی با رعب‌آفرینی و ایجاد هراس در پی جلوگیری از تحصیل دختران و منصرف ساختن آنان از این کار باشد، ایده‌ای که از سوی برخی از محافل که رویکرد خشونت‌آمیز و تندروانه خویش را در پوشش برداشت‌های افراطی از آموزه‌های دینی طرح می‌کنند، پشتیبانی می کنند» ارائه دهند و در صورت عدم اثبات این ادعا توسط ایشان برخورد قانونی با آنها را انجام دهند.

البته در بی آبرویی این جماعت معدود همین بس که ادعایی نخ‌نما که دروغ بودن آن عیان شد را باز تکرار کرده است و زنی که در اعتراض به مسمومیت دختران فحاشی کرده بود را «مادری در دفاع از حقوق دختران» دانسته است!

پشت پرده بازی رسانه‌ای مسمومیت دانش آموزان دختر هم بالاخره با تلاش نهادهای مربوطه برملا می شود، اما این افراد بدانند که در تهاجم ترکیبی همه جانبه دشمن، با این اظهارات سبک، مغرضانه و غوغاسالارانه عِرض خود را بردند و بزرگترین ظلم را به نظام مظلوم اسلامی و ملت شریف ایران روا داشتند، آن هم نظامی که در این ۴۴ سال با سرمایه گذاری بر ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حوزه‌های دانشی در مدارس و دانشگاه‌ها و ارائه خدمات اجتماعی متعدد، بزرگترین خدمات را به جامعه دختران و زنان این سرزمین ارائه کرده است.

در پایان و در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عج) شکایت از این عناصر نفوذی یا مغرض یا احمق و نافهم را به مولایمان امام‌عصر ارواحنافداه می‌برم .

و الی الله المشتکی ...

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha