یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قیام حضرت مهدی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: ادیان الهی اعتقاد به منجی آخرالزمان دارند و آنانی که به ظهور منجی اعتقادی ندارند، منحرف و گمراه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی امروز در مراسم جشنی که به مناسبت نیمه شعبان در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک شعبان ماه عید، سرور و شادی برای همه مسلمین است. در این ماه روزهای بزرگی داریم که هر کدام در جای خود برای ما ارزشمند هستند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: امروز سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است؛ روزی که ناجی انسان ها پا به عرصه حیات گذاشتند و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم شاهد ظهور حضرت باشیم.

استاد حوزه با اشاره به اینکه جهان امروز به جهان جنگ، دروغ و استعمار تبدیل شده است، تاکید کرد: امروز بشریت به علل مختلف به یک خلاء عقیدتی و ایمانی رسیده است و هرچه به سمت آینده می رود این شکاف بیشتر می شود، لذا برای نجات از این وضعیت نابسامان تنها راه، حضور منجی آخرالزمان؛ حضرت مهدی موعود می باشد.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: ادیان الهی اعتقاد به منجی آخرالزمان دارند و آنانی که به ظهور منجی اعتقادی ندارند، منحرف و گمراه هستند.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: خداوند متعال هر زمان که اراده کند منجی خود را خواهد فرستاد و جهان از این همه گرفتاری و گمراهی نجات پیدا خواهد کرد و در این مدت ما وظیفه داریم که سربازی خوب و ممتاز برای امام زمان (عج) باشیم.

وی در پایان گفت: طلاب و روحانیون که امروز در جامعه وظیفه تبلیغ دین را بر عهده دارند در اصل سربازان امام زمان (عج) شناخته می‌شوند، بنابراین اعمال و کردار شما مورد توجه جامعه است و باید همیشه نماد دینداری، مردم داری و اخلاص باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha