پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
موحدی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در حال اجرا است، عنوان کرد: در آموزش و پرورش استان بوشهر مبنای ما این است از تمامی ارکان تعلیم و تربیت بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در همایش طلایه داران تربیت در جمع فرهنگیان منطقه سعدآباد اظهار داشت: بعد از ۳۰ ماه کرونا دانش آموزان دچار چالش ها و ابهاماتی بودند و بیشترین توقع برای پاسخگویی نیز از مربیان پرورشی بود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر ۵۰۰ مربی پرورشی و ۲۵۰ مشاور مشغول به فعالیت هستند، گفت: ۲ هزار مدرسه با ۲۵۶ هزار دانش آموز وجود دارد که برای حوزه پرورشی و تربیتی به شدت نیازمند استفاده از ظرفیت معلمان نیازمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: کارهای تربیتی باید متناسب بر ذائقه های جدید دانش آموز باشد و ابلاغ تربیت کار همه است.

وی با بیان اینکه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی در حال اجرا است، عنوان کرد: در آموزش و پرورش استان بوشهر مبنای ما این است از تمامی ارکان تعلیم و تربیت بهره گرفته شود.

موحدی تصریح کرد: استان بوشهر تنها استانی است که برای سند تحول بنیادین پیوست عملی تدوین کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح معاون پرورشی تراز انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: استان بوشهر آمادگی دارد شاخص های معلم تراز انقلاب اسلامی برای اردیبهشت ماه سال آینده تدوین نماید.

وی با اشاره به اینکه معلمان بوشهری در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان در اغتشاشات نقش موثری ایجاد کردند، اضافه کرد: مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان نیز نیازمند تبیین است.

موحدی خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر به اردو راهیان نور اعزام شدند و سه شهید گمنام توسط ۳۲ هزار دانش آموز بوشهری تشییع شدند که محصول جهاد فرهنگی و تبیین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مربی پرورشی باید الگویش حجاب فاطمی باشد، گفت: کسانی که برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و معروفات تلاش می کنند با تمام توان مورد حمایت و پشتیبان قرار می گیرند.

پایان خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha