شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی نجم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران استان برای پذیرش طلبه در مقاطع عمومی و تکمیلی در سطوح دو، سه و چهار برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، ظهر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه سمنان، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان همزمان با روز مبعث حضرت رسول(ص) اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی www.whc.ir و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سطح استان می توانند از شرایط و جزئیات تکمیلی مطلع شوند.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تقویت سطوح عمومی و تکمیلی و به گزینی و جذب حداکثری از افراد مومن و متدین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجم با بیان اینکه ثبت نام در مقطع سطح دو با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می شود یادآور شد: حوزه علمیه خواهران سمنان در مقطع سطح سه، در رشته های "تفسیر و علوم قرآن"، "فقه و اصول"، "کلام اسلامی" و "کلام با گرایش مهدویت" ، "کلام با گرایش امامت"، "مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی "، از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه علمیه داوطلب می پذیرد.

جزئیات پذیرش طلاب خواهر در سال تحصیلی جدید | فعالیت ۳ هزار طلبه خواهر دانش آموخته و در حال تحصیل در سمنان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تاکید کرد: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می توانند در مقطع سطح چهار و در رشته های "فقه خانواده"،"معارف علوم قران" و"تفسیر تطبیقی" ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: آزمون پذیرش سطح دو روز جمعه ۲۳ تیر سال آینده و آزمون مقاطع سطح سه و چهار در ۱۲ خرداد سال آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد که بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان در پایان افزود: استان سمنان دارای ۱۱ مدرسه علمیه فعال برای خواهران است که هزار و چهارصد طلبه در سال تحصیلی جاری در مدارس علمیه استان سمنان مشغول به تحصیل و هزار و هفتصد نفر نیز دانش آموخته و مشغول به شئون حوزوی هستند.

جزئیات پذیرش طلاب خواهر در سال تحصیلی جدید | فعالیت ۳ هزار طلبه خواهر دانش آموخته و در حال تحصیل در سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha