دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
چهارشنبه سوری

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد به تشریح برخورد قانونی و قاطعانه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت در روز چهارشنبه سوری و روزهای پایانی سال پرداخت.

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با اشاره به اینکه شهروندان یزدی در ایام پایانی امسال نسبت به سال های گذشته بسیار همکاری خوبی با مجموعه انتظامی استان داشته و شاهد کاهش اتفاقات ناگوار بوده ایم، گفت: تاکنون ۵۰ هزار ترقه از نوع پرخطر و کم خطر در سطح استان کشف و ضبط کرده اند و پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و برخورد مناسب با توزیع کنندگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب دیدگی در سنوات گذشته مربوط به سنین ۱۵ تا ۲۵ سال بوده است، افزود: کودکان ،نوجوانان و تاحدودی جوانان بیشتر در معرض چنین آسیب هایی هستند و درخواستی که از والدین محترم داریم این است که در این ایام توجه بیشتری نسبت به فرزندانشان داشته باشند.

نصیری با تاکید بر برخورد قانونی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت، عنوان کرد: مطمئنا افرادی که به هر نحوی در روز چهارشنبه آخر سال و روزهای پایانی سال برای مردم مزاحمتی ایجاد کنند و امنیت شهروندان را خطر بیاندازند تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس و دستگاه قضایی خواهند بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد اضافه کرد: خودروها و موتورسیکلت هایی که در این ایام مشکلاتی برای مردم ایجاد کنند، تا پایان نوروز توقیف خواهند بود و تحویل نخواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha