جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار

حوزه/ حجت‌الاسلام رستمیانی اعلام کرد: در سال 1402 «سه‌شنبه‌های شهرستانی» را خواهیم داشت که به‌صورت سرزده از مدارس علمیه استان با همراهی حجت‌الاسلام جعفری راد، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی بازدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، جلسه دیدار و هم‌اندیشی کادر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی با کادر مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی رستمیانی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز بیان کرد: این دیدارها باعث ارتقاء خدمت‌رسانی به جامعه هدف خواهد بود و زمینه‌ای برای برنامه‌ریزی جهت خدمت‌رسانی در سال جدید است.

وی افزود: در سال پیش رو «سه‌شنبه‌های شهرستانی» را خواهیم داشت که به‌صورت سرزده از مدارس علمیه استان با همراهی حجت‌الاسلام جعفری راد، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی بازدید خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در ادامه گفت: جهت تسهیل در رفت و آمد طلاب، مدیریت حوزه استان اعلام آمادگی دارد که یک طبقه از ساختمان مدیریت حوزه را در اختیار مرکز خدمات قرار بدهد تا این دو نهاد حوزوی در کنار هم خدمت‌رسانی را انجام بدهند.

حجت‌الاسلام جعفری راد، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی هم بیان اینکه مرکز خدمات و مدیریت حوزه دو بال حوزه هستند، اظهار کرد: جهت مطالبه از مسئولین و ارتقاء تعاملات با دستگاه‌های اجرایی نیاز است که مدیران این دو مجموعه با همراهی یکدیگر به دیدار مدیران اجرایی استان بروند.

در ادامه هریک از معاونت‌ها و مسئولین ادارات به بیان انتقاد و پیشنهادها پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha