پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین صفائی بوشہری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: مساجد در شرایط کنونی یک فرصت بی بدلیل برای رشد فرهنگی و یک جایگاه مقاومت در مقابل تهاجم فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری نمونه مساجد استان بوشهر و مسئولین شورای هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امروز با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این نشست، فرهنگ را روح و اساس حیات جامعه عنوان نمود و اظهار کرد: اگر فرهنگ در جامعه دچار بحران شود مثل انسانی است که دچار بحران روحی شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مساجد نطقه اتکا و اصلی فرهنگ دینی و تربیت انسان های تراز انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد یک نقش راهبردی و فوق العاده بالاست و مسئولین باید به این مسئله ایمان پیدا کنند.

وی بیان کرد: مساجد در شرایط کنونی یک فرصت بی بدلیل برای رشد فرهنگی و یک جایگاه مقاومت در مقابل تهاجم فرهنگی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: بیشترین مخاطب شما در مساجد، جوان و نوجوان هستند به همین خاطر مسئولین باید نسبت به کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه ویژه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: باید در نوع حمایت و نگرش نسبت به کانون های فرهنگی هنری مساجد یک تحول اساسی پیدا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha