چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با ابراز رضایت از برقراری رابطه میان دو کشور مسلمان ایران و عربستان، گفت: تعامل و دوستی ایران و عربستان، زمینه‌ای برای وحدت بیشتر در جهان اسلام می‌باشد، لذا همه باید برای تقویت این مهم در کشور و جهان اسلام تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه مردم کشور ایران اسلامی به ویژه مردم با ایمان و متدین کردستان تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امیدواریم در سالی که پیش رو داریم، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و جامعه هر چه سریعتر برطرف شود و شاهد یک آرامش مطلوب در جامعه باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، عنوان کرد: بی‌گمان اگر تمامی مسئولان و مدیران کشوری در تحقق این خواسته به حق رهبر معظم انقلاب تلاش کنند، کشور هیچ گونه کمبود و مشکلی را نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: استان کردستان بسترهای بسیاری هم در حوزه گردشگری و هم در حوزه اقتصاد و تولید دارد، لذا با توجه به بالا بودن جوانان تحصیل کرده در این خطه، می‌طلبد توجه بیشتری به این منطقه از سوی مسئولان و دولت صورت گیرد و کنترل تورم در این شرایط نامطلوب اقتصادی خود زمینه‌ای برای آسایش مردم و جامعه است، بنابراین هر مسئولی که در این باره قدم بردارد، در اصل در راه خدا جهاد نموده است.

امام جمعه سنندج با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه عزیز، پر فیض و پر برکتی است که خداوند متعال به همه ما مسلمانان ارزانی داشته، در این ماه درهای بهشت بر روی همه ما باز می‌باشد و خداوند توبه بندگان خود را می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، قرآن کریم بر رسول خدا نازل شد و همین امر باعث کرامت و بزرگی این ماه در نزد مسلمین می‌باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان قضایی و امنیتی کردستان، آن دست از زندانی‌هایی که مستحق آزادی هستند را به برکت این ماه عزیز و ایام عید نوروز آزاد نمایند.

ماموستا رستمی با ابراز رضایت از برقراری رابطه میان دو کشور مسلمان ایران و عربستان، یادآور شد: تعامل و دوستی ایران و عربستان، زمینه‌ای برای وحدت بیشتر در جهان اسلام می‌باشد، لذا همه باید برای تقویت این مهم در کشور و جهان اسلام تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha