شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمود کریمی در حرم مطهر رضوی

حوزه/ به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، مراسم مناجات خوانی سحرگاهی ماه میهمانی خدا با نوای حاج محمود کریمی به مدت ۳۰ شب در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، ویژه برنامه مناجات خوانی سحرگاهی حاج محمود کریمی از چهارشنبه دوم فروردین ماه همزمان با نخستین سحرگاه ماه مبارک رمضان با حضور زائران و دلدادگان به اهل بیت(ع) با قرائت دعای افتتاح در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد.

این ویژه برنامه مناجات خوانی به مدت ۳۰ شب در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که از ساعت ۱۲ بامداد به مدت یک ساعت حاج محمود کریمی در این مراسم پرفیض به ادعیه خوانی، مناجات خوانی و روضه خوانی خواهد پرداخت، از همین رو علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از فیوضات این مراسم نورانی در رواق مذکور حضور پیدا کنند.

افرادی که شرایط حضور در این مراسم پرفیض را ندارند می‌توانند، این ویژه برنامه مناجات خوانی را هر شب با عنوان «نجوای نقاره» به صورت زنده از شبکه افق تماشا کنند و از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی هر ساله همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان الکریم، با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات سحرگاهی این ماه الهی ویژه برنامه مناجات خوانی سحرگاهی رمضان را با دعوت از مداحان برجسته کشورمان در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha