شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم حل مشکل گرانی مسکن در همدان، گفت: از مدیران ارشد استانی و حتی رئیس جمهور انتظار داریم جلسات لازم برای حل مشکلات موجود در عرصه مسکن را با جدیت برگزار و چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در نشست مشترک شورای اداری استان همدان با شهرستان‌ها که در دانشگاه خوارزمی ملایر برگزار شد، با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: برکت الهی برای ما مسئولان این است که مقام و منزلتمان، منجر به گره گشایی از مشکلات اجتماعی مردم شود.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه حضرت امام(ره) دائما مسئولان را به رسیدگی به مسائل مردم سفارش می‌کردند، افزود: این مهم با صداقت و التجأ دست‌یافتنی است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه حسن تدبیر و برنامه‌ریزی درست حل المسائل مشکلات است، گفت: ابتکار برگزاری جلسات این‌چنینی که در آن تدبیر، تعامل و همکاری ترویج می‌شود، شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه در عرصه مسائل اقتصادی نیازمند مدیریت صحیح هستیم و نباید وابسته به تعلقات حزبی و سیاسی بود، یادآور شد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با مهار تورم، با مردمی سازی اقتصادی قابل دستیابی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه همه مشکلات موجود را نمی‌توان به تورم و گرانی ارز نسبت داد، اظهار کرد: گاهی اوقات برخی سرمایه‌گذارانی که به استان آمدند، شش ماه دوندگی کردند اما متأسفانه در نهایت از استان رفتند و در استان‌های دیگر جذب و فعال شدند؛ موضوعی که ربطی به مسائل تحریمی ندارد و نیازمند عقلانیت و تصمیم صحیح است.

وی افزود: باید از سرمایه گذاران حمایت کرد، اما این مطالبه نافی رعایت ضوابط و مقررات نیست و باید دید مشکل کجاست و در صدد رفع آن باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه با تأکید بر لزوم حل مشکل گرانی مسکن در همدان، یادآور شد: از مدیران ارشد استانی و حتی رئیس جمهور انتظار داریم جلسات لازم برای حل مشکلات موجود در عرصه مسکن را با جدیت برگزار و چاره اندیشی کنند؛ امیدواریم با تدبیر استاندار مشکل مسکن در همدان هر چه زودتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه هر نماینده‌ای حق دارد پیگیر مسائل مربوط به منطقه خود باشد، اما مسائلی در استان وجود دارد که جامع الاطراف است و همه باید ورود کنند، گفت: نقش آفرینی گروهی در مشکلات استان برکات زیادی دارد که نمونه آن را در موضوع تأمین آب شرب همدان شاهد بودیم.

امام جمعه همدان خواستار اهتمام جدی نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قوانین شناسایی شده توسط سازمان بازرسی استان شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدام مناسب توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، رشد تولید و مهار تورّم به منصه ظهور و بروز برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha