شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان با تأکید بر اینکه همه مسائل و مباحث اولویت‌دار استان در برنامه سفر رئیس جمهور به همدان دیده شده است، گفت: موضوع نهضت ملی مسکن را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و این پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، شب گذشته در نشست مشترک شورای اداری استان با شهرستان‌ها که در دانشگاه خوارزمی ملایر برگزار شد، اظهار داشت: پیام جلسه امروز این است که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، همه ارکان نظام در لوای ولایت، منافع ملی و مصالح مردم را یک‌صدا و منسجم دنبال می‌کنند و در این اصل نیز، همه اشتراک نظر دارند.

وی افزود: دولت سیزدهم علیرغم همه مشکلاتی که با آن روبرو بوده و هست، با ایجاد وحدت و انسجام مثال زدنی مشکلات و مسائل زیادی را حل کرد و این روش تا پایان دولت در دستور کار قرار دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بحران‌های زیادی در سال گذشته با سعی و تلاش فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان پشت سر گذاشته شد، گفت: سال گذشته با اتحاد و هم‌افزایی بین مدیران شاهد بودیم که بسیاری از گره‌های کور و کهنه استان باز شد.

وی با بیان اینکه برنامه یک ساله توسعه استان که در ابتدای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تدوین شد، اجرا شده است، یادآور شد: برنامه سه ساله توسعه استان نیز در دست تدوین است و مدیران اجرایی باید بر اساس آن امور را پیگیری کنند.

قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه همه مسائل و مباحث اولویت‌دار استان در برنامه سفر رئیس جمهور به همدان دیده شده است، خاطرنشان کرد: موضوع نهضت ملی مسکن را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و این پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع همه مشکلات و مسائل استان به صورت مدون برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: در سال جدید باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم و در راستای امیدآفرینی تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha