دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ هم اندیشی  هرمزگانی های مقیم تهران(تشکل همت)  با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

حوزه / نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشستی با هرمزگانی‌های مقیم تهران (تشکل همت) از انعقاد تفاهم نامه اولیه ساخت زائرسرای بزرگ هرمزگانی ها در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان شب گذشته در دیدار با هرمزگانی‌های مقیم تهران (تشکل همت) که در دفتر امام جمعه بندر عباس برگزار شد، اظهار داشت: نفس تشکیل تشکل‌ها بسیار ارزشمند است و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های استانی و شهرستانی بسیار مناسب است.

ببینید:

تصاویرهم اندیشی هرمزگانی های مقیم تهران(تشکل همت) با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

وی با بیان اینکه این تشکل برون استانی بایستی برای ادامه مسیر خود اهدافی داشته باشد، ‌افزود: نخستین برکت تشکل ها، نفس حضور موثر افراد است که با هم اندیشی و همفکری سبب برکاتی در جامع خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به ضرورت اینگونه جمع‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این اجتماعات برکاتی برای جامعه دارد و اگر هدف آن رضای خدا باشد، ماندگاری و دوام خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: هم افزایی برای مسائل و ظرفیت‌ های‌ مختلف استان چه اجتماعی و فرهنگی، سرمایه بزرگ برای پیشبرد توسعه استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تشکل همت دارای ظرفیت و سوابق ارزشمند و پتانسیل اثرگذار برای توسعه هرمزگان است، اظهار کرد: تشکل هرمزگانی‌های مقیم تهران (همت) که مسائل مختلف را رصد می‌کند به عنوان یک سرمایه ارزشمند و حلقه وصل بین مدیریت عالی کشور و استان نقش آفرینی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان‌ ادامه داد: وقتی محور جلسات بر مبنای نیازمندی های استان باشد و با توازن موضوعی هم در داخل استان و هم خارج به نتیجه هدفمندتری‌ دست خواهیم یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تشکر از مساعدت‌ها و حمایت‌های‌ استاندار هرمزگان، اظهار کرد:‌ در بخش از کارها از قبیل ساخت زائرسرای بزرگ هرمزگانی‌ها در مشهد مقدس تفاهم نامه اولیه منعقد شده و در راستای ساخت اردوگاه فرهنگی نیز گام های برداشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha