دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان

حوزه/ کمیته ارشاد «جنبش امت» لبنان به مناسبت «روز زمین» مراسمی را در مجتمع دانشکده دعوت اسلامی برگزار کرد و شیخ عبدالله جبری دبیر کل «جنبش امت» در آن سخنرانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمیته ارشاد «جنبش امت» لبنان به مناسبت «روز زمین» مراسمی را در مجتمع دانشکده دعوت اسلامی برگزار کرد و شیخ عبدالله جبری دبیر کل «جنبش امت» در آن سخنرانی کرد.

شیخ جبری کرد: امسال روز سرزمین فرا می رسد و گروه هایی از شهرک نشینان با هجوم به مسجد مبارک الاقصی تلاش می کنند تا تقسیم بندی زمانی و مکانی را در شهر مقدس تحمیل کنند.

وی هتک حرمت مسجد مبارک توسط گله های شهرک نشین را تشدید خطرناک و تحریک احساسات مسلمانان دانست و به مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها و نیرو های مستقر در صحن‌های مسجدالحرام که استواری آنها پروژه‌های اشغالگری و شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی را نابود کرد، درود فرستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز زمین توسط نسل ها، بیانگر تثبیت و تایید پایبندی آنان به سرزمینشان است و برای آزادی و رهایی راهی جز مقاومت نیست و گزینه جهاد و مقاومت تنها گزینه برای آزادسازی سرزمین و مقدسات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha