سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
البرز

حوزه/امام جمعه چهار باغ استان البرز به اعتراضات مردم فرانسه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: چرا از وزرای زن اروپا، کانادا و استرالیا وسیاستمداران آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسام قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ البرز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ۱۲ فروردین روز "آری" گفتن مردم به جمهوری اسلامی ایران، از ایام الله است و در این روز یادشهدا و به ویژه امام خمینی‌(ره) را گرامی می‌داریم.

امام جمعه چهار باغ، با اشاره تلاش‌های نافرجام مستکبران عالم، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: در دهه اخیر جبهه استکبار و در رأس آنها آمریکا، برای مهار قدرت روزافزون جمهوری اسلامی، عرصه معیشت مردم و اقتصاد را آماج توطئه‌های شوم خود قرار داده است.

وی افزود: بدون شک امروز مهم‌ترین اولویت کشور، تلاش شبانه‌روزی مسئولان در جهت رشد اقتصادی، مهار تورم، بالابردن سطح رفاه جامعه و رفع کاستی‌های معیشتی خانوارها است، از این روی باید نسبت به استفاده از کالای تولید داخل تأکید داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی، در ادامه به اعتراضات مردم فرانسه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: چرا از وزرای زن اروپا، کانادا و استرالیا وسیاستمداران آنها در حمایت از حقوق زنان معترض فرانسوی خبری نیست؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهار باغ، ضمن تقدیر از مواضع دولت در خصوص حفظ و نشر ارزش‌های دینی، تصریح کرد: در کنار تقدیر از موضع دولت در صیانت از ارزش‌های دینی به‌ ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب، لازم است مواجهه فعال و هوشمندانه با تلاش سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده، سلامت و امنیت اجتماعی مردم صورت بگیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت و تقارن آن با ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در روز طبیعت، حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران را حفظ کنیم و این روز را با «افطاری‌ خانوادگی در طبیعت» گرامی بداریم، حتی افرادی هم که عذر شرعی دارند، نباید در ملاء عام روزه خواری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha