جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدعلی حسینی نیا سپاه دیر

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: یوم الله ۱۲ فروردین، فرصت ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مهم‌ترین آن مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر مردم، نهادینه شدن استقلال، آزادی اسلامی و استکبار ستیزی در کشور، عزت و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ سیدعلی حسینی‌نیا جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ۱۲فروردین روز تجلی عزت و افتخار مردم ایران اسلامی است که با رأی آری به جمهوری اسلامی، به حکومت الهی لبیک گفتند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر، با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و مدل حکومت و اداره جامعه، مهم‌ترین ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، گفت: با استقرار نظام مردم سالاری دینی، امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب، نظام اسلامی توانسته با عزت و افتخار در مقابل هجمه‌ها و تبلیغات سهمگین جبهه کفر و استکبار بایستد و نقشه‌های شوم و خبیثانه دشمنان را خنثی کند.

وی تأکید کرد: یوم الله ۱۲ فروردین، فرصت ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مهم‌ترین آن مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر مردم، نهادینه شدن استقلال، آزادی اسلامی و استکبار ستیزی در کشور، عزت و اقتدار ملی است.

حسینی‌نیا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های شگرفی در عرصه‌های علم و فناوری و حوزه دفاعی و قدرت بازدارندگی داشته است، عنوان کرد: گسترش امید و نشاط، وحدت و یکپارچگی ملی، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی و ظهور استعدادهای انسانی و تاریخ ساز در دوران دفاع مقدس، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ابراز کرد: همچنین شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و شکسته شدن هیبت استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل، به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha