جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / شورای اداری شهرستان همدان

حوزه / فرماندار همدان با اشاره به اینکه اولین توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن، توجه به سرمایه اجتماعی بود، گفت: بر این اساس طرح "مسجد محور خدمت است"، را طبق اصل اعتقادی شروع کردیم و در مدت سه ماه گذشته، در ۱۰ مسجد شهری و روستایی با مسئولان مرتبط حضور داشتیم و به صورت بدون واسطه با مردم به گفت‌وگو پرداختیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان همدان، با تبریک آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در راستای عملیاتی شدن شعار سال، قصد داریم تا فرصت‌های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در همدان را به صورت دقیق احصا کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از نکات ضروری در شهرستان همدان، اصلاح فرهنگ برخورد با سرمایه گذار و تسهیل در این حوزه است، گفت: در روزهای پایانی سال، پیگیر فعالیت یکی از سرمایه گذاران در عرصه راه اندازی گلخانه در همدان بودیم که با سیاست گذاری‌های استاندار همدان، مشکلات بر طرف و این واحد در حال شروع به کار است.

فرماندار همدان، افزود: در سال جدید، توجه به مسائل فرهنگی مد نظر خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا بستر مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی که نیاز امروز جامعه است، مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید نسبت به کادرسازی‌ها توجه ویژه داشته باشیم، گفت: در شورای آموزش و پرورش همدان، توجه به نسل جوان را در دستور کار قرار دادیم و لذا با دعوت از تعدادی از دانش‌آموزان برتر و نخبه در این شورا، استفاده از ظرفیت نسل جدید را به صورت عملی اجرایی کردیم.

مخفی، با بیان اینکه تلاش بر این است تا جلسات از حالت فرمالیته خارج شود، یادآور شد: در جلسات پیگیر مصوبات هستیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به اینکه اولین توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن، توجه به سرمایه اجتماعی بود، اظهار کرد: بر این اساس طرح "مسجد محور خدمت است"، را طبق اصل اعتقادی شروع کردیم و در مدت سه ماه گذشته، در ۱۰ مسجد شهری و روستایی با مسئولان مرتبط حضور داشتیم و به صورت بدون واسطه با مردم به گفت‌وگو پرداختیم.

فرماندار همدان، تصریح کرد: به طور مثال یکی از مناطق مشکل راه اندازی نانوایی را داشتند و یا در روستایی چند سال با مشکل عدم آنتن دهی موبایل روبرو بودند، که از طریق راه اندازی دبیرخانه‌ای در فرمانداری، این مشکلات را پیگیری و برطرف شدند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع و گزارش می‌دهد، گفت: این خدمات شاید کوچک باشد، اما رضایت‌مندی بزرگی در جامعه ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که حضور مدیران اثر بخش است و به دنبال رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا خدمتی در خور مردم شهر همدان ارائه دهیم.

مخفی، به سفر رئیس جمهور به همدان اشاره کرد و یادآور شد: از این سفر باید به عنوان سفری پر خیر و برکت برای استان یاد کرد که اعتبارات آن با سایر استان‌ها قابل مقایسه نیست، که این مهم نتیجه پیگیری مجموعه مدیرتی استان و استاندار همدان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha