شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و همایش تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری خبر داد.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی این استان ویژه برنامه های متنوعی با موضوع محافل انس با قرآن کریم و همایش تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری در همه شهرها و روستاهایی که آمادگی برگزاری چنین برنامه هایی را داشته باشند با حضور سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان یک بسته فرهنگی و قرآنی پیش بینی کردیم، اظهار کرد: این بسته در قالب چند برنامه و در همه شهرهای استان و روستاهای پر جمعیت استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر همایش تبیینی با محوریت زیست عفیفانه و فرهنگ ایرانی و اسلامی محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین المللی در سراسر استان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha