پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: دو قطبی ایجاد شده در انتخابات دو سه سال قبل آمریکا هنوز با شدت وجود دارد و نتوانسته بحران رژیم صهیونیستی را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با ذکر نشانه‌های تضعیف جبهه ضد ایران در نظم جدید جهان، اظهار داشت: دو قطبی ایجاد شده در انتخابات دو سه سال قبل آمریکا هنوز با شدت وجود دارد؛ آمریکا نتوانسته بحران رژیم صهیونیستی را حل کند و اعلام کرده بود که قصد ایجاد جبهه متحد عربی بر ضد ایران را دارد، اما امروز بر عکس آنچه که می‌خواست اتفاق افتاده و ارتباطات مجموعه عربی با ایران رو به افزایش است.

به گفته امام جمعه برازجان آمریکا با فشار سیاسی و تحریم می‌خواست مسأله هسته‌ای را طبق برنامه خود پایان دهد اما نتوانست. آنها جنگ اوکراین را راه انداختند اما این جنگ موجب فاصله افتادن میان آمریکا با متحدان اروپایی‌اش شده که در واقع کتک جنگ را آنها می‌خورند اما سودش را آمریکا می‌برد.

حجت الاسلام مصلح ابراز کرد: آمریکا، آمریکای لاتین را حیاط خلوت خود می‌داند اما دولت‌های متعدد ضد آمریکایی در آنجا سر کار آمده‌اند؛ تضعیف دلار آمریکا به شکلی که برخی کشورها در حال معامله با پول‌های ملی یکدیگر هستند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی دشمن دیگر جمهوری اسلامی در طول عمر ۷۵ ساله خود هرگز دچار گرفتاری‌های هولناکی مانند امروز نبوده است. این رژیم تزلزل سیاسی دارد و در چهار سال، چهار نخست وزیر عوض کرده و ائتلاف‌های حزبی در آن شکل‌نگرفته متلاشی می‌شوند.

امام جمعه برازجان ادامه داد: دو قطبی شدیدی در سراسر رژیم جعلی وجود دارد که تظاهرات صدها هزار نفری در برخی شهرها نشانه آن است؛ طبق اخبار منتشره به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha