شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار باقرزاده

حوزه/ سردار باقرزاده با بیان روز جهانی قدس، روز جهاد، روز خودنشان دادن و پوزه دشمن را به خاک مالیدن است، گفت: حضور شما در راهپیمایی روز قدس، خالی از ثواب نیست و ثواب جهاد برای شما نوشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار سیدمحمد باقرزاده در نشست بصیرت افزایی «تحلیل وقایع اخیر در اسرائیل» که از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با حضور بانوان طلبه در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به قدرت الهی و باور کردن قدرت حضور مردم از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح که ۲۲ سال همراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است، تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی پا به عرصه ظهور گذاشت، دشمنان از موقعیت نظام جمهوری اسلامی باخبر بودند و می‌دانستند که جمهوری اسلامی، منافع بی‌حدوحصر آمریکا و شرقی‌ها و غربی‌ها را با خطر مواجه می‌کنند، چون آنها در اتاق فکرهای خود نسبت به اسلام شیعه شناخت کامل داشتند و می‌دانستند که اگر جمهوری اسلامی قدرت پیدا کند، آگاهی‌بخشی خواهند کرد و استعمارگران از اهداف خود که زیاده خواهی است، دور می‌شوند.

نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم همه کارشکنی‌ها پویا است/ جمهوری اسلامی، واژه جدید «استعمارستیز» را در جهان بشریت بیان کرد

سردار باقرزاده افزود: دشمنان از روز اول انقلاب اسلامی توطئه کردند و اگر تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را مرور کنید، می‌بینید که چه خطرات عجیبی را مدیریت و برنامه‌ریزی کردند، اما نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم همه کارشکنی‌ها پویا است و به مسیر خود ادامه می‌دهد و به آن قله ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نزدیک می‌شود.

وی با بیان اینکه ما باید اراده کنیم و این پیچ تاریخی را با موفقیت طی کنیم، گفت: جمهوری اسلامی، واژه جدید «استعمارستیز» را در جهان بشریت بیان کرد که این واژه برای مستکبران بسیار سنگین بود. این کشورهای استعمارگر، شرق و غرب را به بین خود تقسیم کرده بودند و هر کشوری که می‌خواست حیات سیاسی داشته باشد، باید زیر چتر یکی از این دو استعمار می‌رفت، در غیر این صورت محکوم به شکست می‌شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی واژه «استعمارستیز» را بر افکار بشریت القا کرد، گفت: حضرت امام فرمودند: «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی»؛ لذا جنگ هشت ساله ناخواسته را ایجاد کردند و کشوری را که همسایه ما و شیعه بود، تحریک کردند و صدام با وعده‌ها و تشویق‌های غرب و به طمع نفت خوزستان در روز اول با دویست هواپیما نقاط استراتژیک ما را زد، اما امام خمینی فرمودند دزدی آمده سنگی انداخت و فرار کرد.

سیطره آمریکا هم با پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در حال افول است

سردار باقرزاده با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی، افزود: صدام تصور می‌کرد که یک هفته ای می‌تواند ایران را تصرف کند، همه قدرت‌های عالم از شرق و غرب علی رغم اختلاف سیاسی به این نتیجه رسیده بودند که انقلاب اسلامی منافع آنها را به خطر می‌اندازد و به همین خاطر با صدام همراه بودند و علیه ایران اقداماتی انجام دادند، اما جنگ تحمیلی، هشت سال طول کشید.

وی تصریح کرد: ما در زمان جنگ حتی به ابتدایی‌ترین سلاح‌ها محتاج بودیم، دشمن با ابزارهای مدرن با ایران می‌جنگید، اما نیروهای ما با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت علیهم‌السلام مقاومت می‌کردند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: حضرت امام خمینی(ره) واژه استعمارستیز را بر سر زبان آزادی خواهان جهان مثل حزب الله و جبهه مقاومت آورد و هر روز حوزه نفوذ استعمارستیزان بیشتر شده و از قدرت استعمارگران کاسته می‌شود، به طوریکه شوروی که قدرت شرق بود، با پیش بینی حضرت امام تقسیم شد و سیطره آمریکا هم با پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در حال افول است و یقینا شما بانوان طلبه این افول را خواهید دید.

روز به روز تشرف جوانان غرب به اسلام در حال گسترش است

سردار باقرزاده بیان داشت: آمریکا در خاورمیانه، کشورهای خلیج فارس را علیه ما بسیج کرد و از طریق ابزارهای رسانه ای فضاهایی را برای ضربه زدن با اسلام و ایران ایجاد کرد تا مانع بسط و گسترش انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر شود.

وی تصریح کرد: دشمن برای مقابله با ایران چهار راهکار پیشنهاد داد، اول اینکه مرجع‌سازی کنند تا نفوذ سخنان رهبر معظم انقلاب کاهش یابد، ملیت جمهوری اسلامی را به قومیت تبدیل کنند، دین دست‌ساز وهابیت را که آورده غرب است، ترویج کنند تا مردم از اسلام دور شوند، فیلم‌ها و جنایات داعشی‌ها در سوریه و عراق را در کشورهای غربی منتشر کنند تا اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی را رواج دهند، همچنین جنگ روانی در کشور ایجاد کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: هر زمانی که به خدا توکل کنیم و نگاه ما به خدا باشد، می‌بینیم که از بحران‌ها با موفقیت خارج می‌شویم، امروز دشمنان به دنبال اسلام‌هراسی هستند، اما روز به روز تشرف جوانان غرب به اسلام در حال گسترش است.

انقلاب اسلامی بسترساز ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است/ما در آستانه ظهور هستیم

سردار باقرزاده یادآور شد: قدرت بازدارندگی ایران به حدی است که دشمن نمی‌تواند ریسک کند، آمریکایی‌ها به ۶۰ درصد غنی‌سازی ایران راضی شدند، اما ایران دیگر کوتاه نمی‌آید، همانطورکه می‌دانید، انرژی هسته ای فقط برای مسائل نظامی و بمب هسته ای نیست و ایران نیز به دنبال این مسئله نیست، بلکه انرژی هسته‌ای در تولید برق، صنعت، معادن، آب شناسی، کشاورزی و تغذیه، پزشکی، محیط زیست و غیره کاربرد دارد و آمریکا نمی‌خواهد ایران پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: هر کشوری که تکنولوژی انرژی هسته‌ای نداشته باشد، بسیار ضرر کرده است و دشمن می‌گوید ایران نباید از این تکنولوژی برخوردار باشد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به جنگ ۳۳ روزه در لبنان و معجزاتی که در این جنگ رخ داد اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی گفتند ما قدرت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را در جنگ ۳۳ روزه دیدیم، ما هر چه داریم از خداوند متعال، اهل بیت علیهم‌السلام و راهبری‌های درست امامین انقلاب است.

سردار باقرزاده با تصریح بر اینکه ما در آستانه ظهور هستیم، تأکید کرد: انقلاب اسلامی بسترساز ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، با انقلاب اسلامی، ظهور صغری اتفاق افتاده و ما منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هر روز باصلابت‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد، اسرائیل به عنوان نوک پیکان آمریکا و غرب و حزب الله به عنوان نوک پیکان ایران مطرح هستند، اما سیدحسن نصرالله و نیروهای حزب الله هر روز عزیزتر می‌شوند.

روز جهانی قدس، روز جهاد است/ حضور در راهپیمایی روز قدس ثواب جهاد را دارد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به جنگ داعشی‌ها در سوریه و عراق و جنایات فجیع آنها در این مناطق از جمله کشتارهای دسته جمعی، جهاد نکاح، فروش زنان به کشورهای دیگر و غیره اشاره کرد و گفت: اگر ما به سوریه کمک نمی‌کردیم، آثار اهل بیت علیهم‌السلام در سوریه و عراق را محو می‌کردند و برنامه آنها این بود که از این طریق به ایران حمله کنند و دو سوم مردم ایران را از بین ببرند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه هدف دشمن، رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب نماینده امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستند و ما در آستانه ظهور هستیم و ان‌شاءالله ظهور را خواهیم دید.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، گفت: ما راهپیمایی یوم الله قدس را در پیش داریم، روز جهانی قدس، روز جهاد، روز خودنشان دادن و پوزه دشمن را به خاک مالیدن است، حضور شما در راهپیمایی روز قدس، خالی از ثواب نیست و ثواب جهاد برای شما نوشته می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به بیان چند خاطره از شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران حضور در سوریه و عراق پرداخت و بیان داشت: تأثیری که شهید حاج قاسم سلیمانی داشت به جهت ظرفیت‌های معنوی و تلاش‌های این شهید والامقام بود.

سردار باقرزاده در پایان به طلاب توصیه کرد: از فرصت‌های طلایی که در اختیار دارید، استفاده کنید و به عنوان مبلغ دین مبین اسلام در جامعه حضور داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha