شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه عاقبت بخیری مهم است گفت: اگر انسان تبعیت از باطل کند عاقبت او به کفر دچار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در جلسه تفسیر سوره حضرت محمد(ص) در مسجد مصطفی خمینی(ره)، اظهار داشت: انسان باید به حق گرایش داشته باشد، هرچند که حق در اقلیت باشد و ممکن است پیروی از حق سخت باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: اعمال کفار از این جهت باطل است که حقانیت ندارد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه ۱۱ سوره قرآن با اشاره به کفار شروع می‌شود، گفت: در روایات است که پیغمبر در نماز مغرب، سوره محمد را می‌خواندند، سوره‌ای که در آن مقایسه بین حق و باطل انجام شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با بیان اینکه اعمال کافر مثل خاکستری است که باد و طوفان به آن می‌خورد، افزود: هر چقدر دشمنان کارهایی کنند که در مقابل خدا بایستند، عمل آنها مثل خاکستری است که در برابر باد قرار دارد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به آیاتی از سوره حضرت محمد(ص)، ابراز کرد: کسانی که ایمان آوردند خدا حق است، خداوند قطعا این افراد را تقویت می‌کند و اگر خطایی دارند، آن خطا را به کار نیک تبدیل می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، بیان کرد: در فضای امروز رسانه‌های شیطان هرچه می‌گویند ممکن است برخی این صحبت‌ها را بپذیرند و باور کنند و در زندگی به آن عمل کنند، علت آن نیز تبعیت از باطل است.

وی با بیان اینکه عاقبت بخیری مهم است، گفت: اگر انسان تبعیت از باطل کند، عاقبت او به کفر دچار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha