شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرحوم سیداحمد احمدی

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر درگذشت حجت الاسلام احمدی مدیر کل سابق مرکز خدمات بوشهر را با صدور پیامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر با صدور پیامی درگذشت جانباز حجت الاسلام سید احمد احمدی مدیرکل سابق مرکز خدمات حوزه علمیه بوشهر را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
روح بلند جانباز سر افراز حجت الاسلام و المسلمین سید احمد احمدی در شب شهادت امیرالمومنین(ع) آسمانی شد.

حضور در سنگرهای دفاع مقدس و نائل شدن به درجه جانبازی و سال‌ها تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و خدمت صادقانه به نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه و طلاب در استان و کشور و تأسیس مدرسه علمیه مبارکه حضرت معصومه(س) شهرستان جم، گوشه‌ای از عمر شریف آن عزیز سفر کرده است.

اینجانب ضایعه فقدان آن روحانی مجاهد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحنافداه، بیت شریف ایشان، جامعه روحانیت استان بوشهر و مردم ولایتمدار استان و شهرستان جم تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات آن روحانی پارسا و خادم الطلاب و حشر با حضرت امیرالمومنین(ع) را از خداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله

علی اکبر اسماعیلی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

گفتنی است مرحوم حجت الاسلام سید احمد احمدی از جانبازان دفاع مقدس بود که سه‌شنبه شب به علت نارسایی کبد در سن پنجاه سالگی در یکی از بیمارستان قم دارفانی را وداع گفت.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به ۱۰ سال مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر، همچنین ۱۰ سال مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان بوشهر و یک سال نیز مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    روحش شاد ویادش گرامی باد