سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مصلح

حوزه/ خطیب جمعه برازجان گفت: همه بدانند در قبال رژیم اشغال‌گر صهیونیستی هم هیچ راهی غیر از جهاد و مقاومت برای امت اسلامی وجود ندارد. رژیم صهیونیستی متجاوز است و برپایه زورگویی و خشونت بنا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت روز قدس، این روز را نماد وحدت مسلمانان در برابر اجانب و دست نشانده‌های آنان عنوان کرد و ابراز داشت: در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ یعنی یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در پی بمباران جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی، امام خمینی(ره) آخرین جمعه‌ ماه رمضان را به‌ عنوان «روز قدس» انتخاب کردند.

خطیب جمعه برازجان ادامه داد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام مصلح همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ فرمودند: «آمریکایی‌ها هم بدانند، جمهوری اسلامی از مواضع اصلی خود کوتاه نمی‌آید. ما از ظلم‌ستیزی دست برنمی‌داریم، از دفاع از فلسطین کوتاه نمی‌آییم، از مبارزه‌ برای اِحقاق حقوق خودمان کوتاه نمی آییم. ما یک ملّت زنده‌ای هستیم، خوشبختانه انقلاب زنده است».

وی با اشاره به راه حل مسئله فلسطین گفت: راه حل مسئله فلسطین هم، یک راه بیشتر نیست، فلسطین از نهر تا بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است. این سرزمین باید به صاحبان اصلی‌اش بازگردد؛ باید با انحلال و زوال رژیم صهیونیستی، آواره‌های فلسطینی به کشورشان برگردند و ملت فلسطین یک دولت فلسطینی در همه این سرزمین تشکیل دهند.

خطیب جمعه برازجان گفت: همه بدانند در قبال رژیم اشغال‌گر صهیونیستی هم هیچ راهی غیر از جهاد و مقاومت برای امت اسلامی وجود ندارد. رژیم صهیونیستی متجاوز است و برپایه زورگویی و خشونت بنا شده است.

حجت الاسلام مصلح افزود: امروز وجود رژیم صهیونیستی یک خطر بزرگ برای ملت‌ها و کشورهای منطقه است. برای منطقه غرب آسیا یک راه بیشتر وجود ندارد و آن انحلال و زوال اسرائیل غاصب است و بحمدالله امروز این غده سرطانی به تعبیر امام بزرگوارمان از هر روز ضعیف‌تر و شکننده‌تر است، درست مثل حامی اصلی‌اش آمریکا که گرفتار افول موریانه وار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha