دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1081226
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
روز قدس در یزد

حوزه/مردم انقلابی و همیشه در صحنه دارالعباده شهر یزد در سالروز جهانی یوم الله قدس با گام هایی استوار، شعارهای کوبنده و سردادن شعارهای ضد استکباری حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مردم دیار دارالعباده امروز در روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند که با هرگونه ظلم علیه مظلومان جهان مخالفند و با فریادهای کوبنده و گام هایی استوار خواستار توقف جنگ و خونریزی استکبار جهانی در سراسر جهان هستند.

مردم شهر یزد همگام با دیگر شهرستان های استان و جای جای ایران اسلامی با مشت های گره کرده برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش اسرائیل به خیابان های شهر آمدند و با فریادهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، « مانند رهبر خود آزاده ایم آزاده، برای محو دشمن آماده ایم آماده»، «خون سلیمانی ما می جوشد، ملت علیه دشمنان خروشد»، «امروز روز قدس و روز دین است، تجلّی قدرت مسلمین است»،«جنایت منطقه زیر سر آمریکاست،کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست» و «بیت‌المقدس قبله مسلمین، رها شود از سلطه غاصبین» سر دادند.

در طول مسیر راهپیمایی، شرکت کنندگان با در دست داشتن تمثال امامین انقلاب رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)، پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکبار، و برافراشتن پرچم های جمهوری اسلامی، فلسطین، انتفاضه و لبنان شعار همیشگی «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

مردم همیشه در صحنه یزد مسیر راهپیمایی را از میدان شهید بهشتی(ره) تا خیابان امام خمینی(ره)، چهار راه شهدا و خیابان قیام شعار گویان پیمودند و از جنایات سران استکبار از جمله آمریکا و اسرائیل، اعلام انزجار کردند.

مردم در پایان راهپیمایی با حضور در مصلای نماز جمعه شهر یزد به استماع قطعنامه سراسری روز جهانی قدس نشستند و با قرائت هر بند از قطعنامه هفت بندی این راهپیمایی شعار «الله اکبر» سردادند.

نمازگزاران روزه دار از اقشار مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان در پایان این راهپیمایی تأکید کردند: «به برخی دولت‌های منطقه که بدنبال پیمودن مسیر خطای تجربه شده دیگران که غالبا منجر به سقوط آن‌ها شده است هشدار می‌دهیم فریب وعده‌های کشورهای غربی و صهیونیستی را نخورده و ضمن رعایت اصول همجواری از رفتارهای تحریک آمیز خوداری و صلاح مردم و کشور خود را در پیش گرفته و از درماندگی قدرت‌های بزرگ در مواجه با ملت بزرگ ایران درس بگیرند».

راهپیمایان، با تأکید بر شرایط حساس و خطیر امروز کشور و لزوم تعمیق وحدت و وفاق ملی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کمک به دولت مردمی برای فائق آمدن در جنگ اقتصادی و تحریمی دشمنان و مبارزه قاطع با فساد، تورم و گرانی را خواستار شدند و تأکید کردند: بانصب العین قراردادن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به ویژه شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید»، هرگونه غفلت، مسامحه و کوتاهی در این عرصه را بی‌عملی و گریز از مسئولیت‌های شرعی و قانونی تلقی و شناسایی، محاکمه و با مجرمین برخورد قاطع شود.

مردم یزد، حجاب را یکی از ضروریات دین اسلام دانسته و عدم رعایت آن را حرام شرعی و سیاسی و موجب تزلزل بنیان خانواده‌ها دانستند و از دستگاه‌های اجرایی خواستار شدند تدابیر و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تداوم این ناهنجاری در دستور کار قرار داده، ساحت جامعه اسلامی را از این سوغات شوم فرهنگ غربی صهیونیستی که با حمایت دستگاه‌های جاسوسی دشمن ترویج می‌یابد، پایان دهند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha