شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
المفتاح - یمن

حوزه/ محمد المفتاح، تأیید کرد که آنچه رهبران محور مقاومت در احیای مراسم روز جهانی قدس امسال مطرح کردند، ویژگی‌های مبارزه آینده با رژیم صهیونیستی را مشخص می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مشاور شورای عالی سیاسی یمن، محمد المفتاح، تأیید کرد که آنچه رهبران محور مقاومت در احیای مراسم روز جهانی قدس امسال مطرح کردند، ویژگی‌های مبارزه آینده با رژیم صهیونیستی را مشخص می‌کند.

محمد المفتاح افزود: اهمیت آنچه رهبران محور مقاومت در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس امسال مطرح کردند، ویژگی‌های درگیری آینده با رژیم صهیونیستی و نظام استعماری و جنایتکار را مشخص می‌کند. از این موجودیت پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: الحمدلله ما تصمیم به رویارویی قاطع با این دشمن را گرفته ایم و الحمدلله هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم و با توانایی هایی که در دست داریم آماده رویارویی با این دشمن هستیم.

مشاور شورای عالی سیاسی یمن ضمن تأکید بر اینکه محور مقاومت تمام توان خود را برای آماده سازی و آماده سازی انجام می دهد، اشاره کرد: آنچه که سران محور مقاومت مطرح کردند، ویژگی های نبرد پیش رو است که ان شالله از قدس و کرانه باختری شروع می شود.

محمد المفتاح تأکید کرد: فلسطینی ها در قدس و کرانه باختری می توانند اشغالگران را مجبور به عقب نشینی و فرار کنند، همانطور که مقاومت آن را مجبور به عقب نشینی و فرار از لبنان کرد و همچنانکه مقاومت این رژیم را به فرار از غزه و عقب نشینی به سرزمین های اشغالی در سال ۱۹۴۸ مجبور نمود.

وی افزود: مقاومت در داخل می تواند نبرد با اشغالگران را به پایان برساند و محور مقاومت همیشه پشتیبان خواهد بود و اگر در داخل با حمایت قاطع و سخاوتمندانه از مردم فلسطین حمایت کنیم، شاید نیازی به نبرد نداشته باشیم.

مشاور شورای عالی سیاسی یمن بیان داشت: مردم یمن پس از تجربه هشت ساله رویارویی با شدیدترین تجاوزات بین‌المللی علیه یمن، تجربه پیروزی و خوش‌بینی و امید را به دست آورده و آرزوی مشارکت در رفع مظلومیت ‌های مردم فلسطین و آزادسازی مقدسات و نابودی ظالمان غاصب صهیونیستی و تحمیل شکستی هولناک بر آنها را در سر دارد.

المفتاح گفت: مردم یمن همانطور که در یمن فداکاری، صبر، استواری در پیش گرفتند و پیروز شدند، آرزوی مشارکت فعال و قدرتمند را دارند تا بخشی از پیروزی بزرگ مسئله اصلی جهان عرب و اسلام، یعنی مسئله فلسطین باشند.

وی به سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: این امر موجب حفاظت از مجاهدان فلسطینی در اردوگاه ها و حاضران در لبنان می شود، همچنین دشمن تهدید می کند که ممکن است جنگ منطقه ای رخ دهد که به معنای مرگ زودهنگام این رژیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha