دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر به یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ائمه جمعه اهل سنت استان بوشهر در پیام هایی جداگانه به یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و ضرب و جرح فلسطینیان واکنش و این اقدام مذبوحانه را محکوم کردند.

شیخ جاسم بن هاجر امام جمعه محله غربی جزیره شیف: نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش وحشیانه به قبله نخست مسلمانان صدها فلسطینی نماز گزار و معتکف در مسجد الاقصی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.
بنده این اقدامات شنیع یورش اسرائیل به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس را محکوم می کنم.

شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت: جنایت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در مسجد الاقصی که به جراحت، بیهوشی و بازداشت معتکفین روزه‌دار فلسطینی در بیت المقدس قبله‌ اول مسلمین منجر شد، پرده دیگری از چهره خشن و نامشروع خود را به نمایش گذاشت؛ رژیمی وحشی و جنایت طلب که برای رسیدن به اهداف اشغالگرایانۀ خود از هیچ عمل غیرانسانی دریغ نمی‌کند.

این حملات وحشیانه نقض صریح قوانین و عرف بین الملل و اقدامی خطرناک است که احساسات و عواطف مسلمانان را به ویژه در ماه رمضان جریحه دار خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت رژیم اشغالگر قدس، از همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، می‌خواهم این جنایت و حرکت شنیع را محکوم نموده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانۀ صهیونیست‌ها شوند.

شیخ جابر ذعاب امام جمعه اهل سنت جزیره جنوبی: ضمن محکوم کردن حمله ‌وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی در این ماه مبارک، از همه عزیزان ملتمسانه می خواهم که دعا کنند تا خداوند متعال این غاصبان را نابود کند تا مسلمانان بتوانند با آرامش در مسجد الاقصی نماز بخوانند.

سیدحسن حسینی امام جمعه محله شرقی جزیره شیف: حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمین مصداق توحش و نقض آشکار حرمت مؤمنان و بیت المقدس و اقدامی علیه مسلمانان و مسیحیان و آزادگان در دنیا و زیرپا گذاشتن تمام ارزش‌های دینی و اخلاقی و انسانی است.

ما مسلمانان این اقدام شنیع را شدیداً محکوم نموده و از خداوند، آزادی قدس و نابودی صهیونیست را خواهانیم.

ابراهیم مقدسی امام جمعه اهل سنت شهر چاه مبارک: سرزمین فلسطین و مسجدالأقصی، متعلق به جهان اسلام است. بر همه مسلمانان واجب است که از آن دفاع و آن را از اشغال رژیم صهیونیستی دربیاورند. و هر گونه سهل انگاری و سستی در دفاع از سرزمین فلسطین و مردم مظلوم آن، یک نوع خیانت محسوب می شود. امروز رژیم صهیونیستی انواع جریمه ها در حق ملت مسلمان مرتکب می شود و تمام مکر و دسیسه ها جهت تصرف مسجدالأقصی بکار می برد، که این عمل او را به شدت محکوم می کنیم و از کشورهای مسلمان می خواهیم، که در برابر جرایم رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و تهدید مسجدالأقصی بایستند و مهمترین مسئله آن ها مسئله فلسطین باشد و آن را در رأس امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha