شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی

حوزه/ پلیس رژیم اشغالگر قدس شیخ صبری را بازداشت و پس از بازجویی بیش از ۴ ساعته، او را برای منع ارتباط با سه شبکه خبری الاقصی، المنار و المیادین تحت فشار قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه شیخ عکرمه صبری واعظ مسجد الاقصی را پس از چند ساعت بازداشت به منظور بازجویی در مرکز تحقیقات و بازداشت المسکوبیه در غرب بیت المقدس آزاد کرد.

خالد زبارقه، وکیل دادگستری گفت: پلیس رژیم اشغالگر شیخ صبری را پس از بازداشت و بازجویی بیش از ۴ ساعته با قرار دادن چندین شرط آزاد کرد؛ این شروط عبارتند از: حضور مجدد در بازداشتگاه در صورت درخواست پلیس از وی و منع ارتباط با سه شبکه خبری الاقصی، المنار و المیادین.

وی خاطرنشان کرد که تحقیقات از شیخ بر اساس فشارهایی است که گروه های یهودی افراطی بر پلیس اشغالگر اعمال می کنند.

شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی نیز پس از احضار مقامات اشغالگر برای تحقیق و تفحص، بر پایبندی خود به مواضع قاطع خود در قبال مسجدالاقصی و شهر قدس اشغالی تأکید کرد.

شیخ صبری گفت که رژیم اشغالگر به شرکت وی در مراسم روز جهانی قدس و همچنین اعتراض وی نسبت به هجوم شهرک نشینان به الاقصی پرداخته است.

گفتنی است شیخ صبری طی سال‌های گذشته چندین بار دستگیر و برای بازجویی احضار شده است. وی چندین ماه از مسجد الاقصی و اطراف آن تبعید و از سفر به خارج کشور و ارتباط با شخصیت‌های فلسطینی منع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha