چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: نباید اجازه دهیم ندای تفرقه در کشورهای اسلامی و بین امت واحده بلند شود و امروز این وحدت یکی از ضروری‌ترین نیازهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه پلدشت شب گذشته در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مسجد جامع پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: در زمانی زندگی می‌کنیم که شیاطین بذر نفاق و تفرقه را در بین امت اسلامی می‌پاشند و متأسفانه سرزمین مقدس اسلام، قدس شریف در چنگ ظالمان و صهیونیزم قرار گرفته و آن‌ها درخت دشمنی را در این سرزمین، پررورش می‌دهند و لذا ما بر اساس بیانات وحدت بخش نبی مکرم اسلام(ص)، ائمه و علمای دین پرچم استقلال و آزادی را با محوریت وحدت مسلمین به اهتزاز در آورده‌ایم.

وی افزود: افتخار جمهوری اسلامی این است که جبهه استکبار را مستأصل کرده و تدبیر بزرگ امام راحل(ره) مبنی بر اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، موجب شد تمام امت اسلامی یک صدا در حمایت از قدس قیام کنند و دشمنان به خاطر این همدلی و وحدت که در بین صفوف مسلمین تشکیل شده، نگران هستند.

امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: امروز شاهد افول رژیم صهیونیستی و تضعیف بیش از پیش این رژیم هستیم و یهودی‌ها نیز به فروپاشی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل کمک می‌کنند، البته این جنایتکاران از بین خواهند رفت و امت اسلامی به پیروزی قطعی دست خواهد یافت.

وی تفرقه را موجب شکست امت دانست و گفت: نباید اجازه دهیم ندای تفرقه در کشورهای اسلامی و بین امت واحده بلند شود و امروز این وحدت یکی از ضروری‌ترین نیازهاست و همان گونه که حضرت امام(ره) فرمودند، اگر همه ملت‌های اسلامی یک صدا مرگ بر استکبار بگویند، همین ندا به جان کفر و استکبار لرزه خواهد انداخت، ما امروز تحقق این وعده را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام طالبی، با بیان اینکه اطاعت از رهبری مسلمین مایه وحدت جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: این وحدت ان‌شاءالله منجر به نجات و آزادی کامل فلسطین و دیگر ممالک اسلامی خواهد شد.

وی گفت: عید فطر نیز یکی از نمادهای وحدت امت اسلامی است و همه مسلمین با وحدت به نماز این عید می‌آیند و عید فطر روز تجمع و وحدت مسلمین می‌باشد و در روایتی از امام رضا(ع) نیز به این مسئله تاکید شده و مسلمین با تأسی از دین اسلام با پرداخت زکات به نیازمندان کمک می‌کنند.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha