سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام سالاری / سیریک

حوزه / حجت الاسلام  سالاری گفت: ورزش فقط خرید توپ و تور نیست، بلکه سالن‌های ورزشی و امکانات فرسوده است و از مسئولین خواهش می‌کنم به ورزشکاران توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرماید یکی از از مختصات اهل تقوا این است که در برابر ناملایمات دنیا صابر هستند.

وی با بیان اینکه نمونه بارز صبر در زمان حاضر، برادران اهل سنت مبارز در فلسطین هستند، افزود: امام باقر(ع) می‌فرمایند، بهشت با سختی‌ها و تلخی‌ها آمیخته شده و جهنم با لذت‌ها و امورات دلخوشی کوچک، پس صبر در برابر ناملایماتی‌ها بهشت را برای ما به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: دشمنان می‌خواستند با تحمیل جنگ‌های نیابتی در عراق و سوریه ما را مشغول به جنگ کنند، تا خبری از فلسطین نداشته باشیم، ولی نتوانستند صبر فلسطینی‌ها را کم رنگ کنند و اگر امروز شاهد تظاهرات و راهپیمایی حمایتی روز قدس در قلب آمریکا هستیم، همه از برکات و عزت صبر فلسطینی‌ها به دست آمده است.

حجت الاسلام سالاری گفت: صبر فلسطینی‌ها باعث شد تا پروژه‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی شکست خورده و نابود شود.

وی ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر، ادامه داد: باید بکوشیم سنگری که در ماه خدا فتح کردیم را از دست ندهیم، برای این سنگر گرسنگی و تشنگی کشیدیم، آن را به راحتی و با گناه از دست ندهیم.

امام جمعه شهرستان سیریک با گرامی داشت : یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان هرمزگان، اضافه کرد: ورزش در شهرستان سیریک وضعیت مطلوبی ندارد، ورزشکار داریم ولی امکانت ورزشی کافی نیستند، مردم ورزش دوست‌اند و لذا شهرستان نیازمند امکانات زیرساختی در این عرصه است.

وی گفت: ورزش فقط خرید توپ و تور نیست، بلکه سالن‌های ورزشی و امکانات فرسوده است و از مسئولین خواهش می‌کنم به ورزشکاران توجه کنند.

حجت الاسلام سالاری تأکید کرد: فردا به جز عید فطر، عید دیگری در پیش داریم آن‌هم سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، دوم اردیبهشت ۵۸ به دست بت شکن زمان، امام(ره)، این نهال کاشته شد و امروز به برکت خون شهدا به قدرتمندترین و مقتدر ترین سپاه منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌های گرگ صفت در صحرای طبس، خاطرنشان کرد: خداوند با شن گردهایی آمریکا را شکست داد، البته نباید غافل شویم که ما طبس ها را پشت سر گذاشتیم و طبس‌های جدید را هم رد خواهیم کرد.

امام جمعه سیریک ابراز کرد: مهم‌ترین پیام بعد از راهپیمایی قدس به مستکبران پنهان و نمایان، ولایت پذیری مردم ایران است، رهبر معظم انقلاب در جایی ایستاده‌اند که با یک اشاره اغتشاشات را خوابانده و با یک اشاره هواپیمای آمریکا را در جاسک زمین گیر کردند، این قدرت رهبر معظم انقلاب و مردم ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha